AddySnow Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 ik heb een map gemaakt met MTA race editor, maar als ik hem load komt er maar de helft, als ik heb nog een keer load is er weer een ander deel weg, en als ik de object in samp zet, is er ook een deel weg, en ik heb er te veel tijd in gestoken om opnieuw te beginnen! Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Dan heb je simpelweg teveel objecten. in SA:MP zul je een streamer moeten gebruiken boven 150 objecten, met als mijn voorkeur xObjects, en in MTA zul je een map moeten splitsen als je meer dan 250 objecten gaat gebruiken in 1 klein gebied. Over die xObjects tutorial: Die link naar de converter is dood, en er is ook een nieuwe converter. Namelijk deze. In principe werkt deze hetzelfde Tijdens het converteren: Kies voor xObjects Simple Object Streamer. Bewerkt: 29 juli 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.