Jump to content

logitech usb headset probleem


Duytje

Recommended Posts

Hey gister zat ik te gamen en plugde 's avonds me headset eruit, en wou hem vandaag weer er in plugge maar hij herkend hem niet of zo?.

mijn vraag is heeft iemand zo een probleem eerder gehad en die mij kan helpen?

alvast bedankt.

iemand?

>>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is niet nodig, berichten samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het een nieuwe dag is bump ik maar.

iemand?

>>> Door Thundercover: Dat laatste uur zie ik deze keer door de vingers, maar het is vrij onnuttig om nu al te bumpen. Dat kan je beter na twee, drie dagen doen. Zeker in deze vakantietijd is niet iedereen er. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien kunnen vertellen van welk merk de headset is? Zaten er drivers bij je headset en heb je al geprobeerd om die misschien opnieuw te installeren. Windows kan namelijk wel eens raar doen en aan je drivers knoeien.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien kunnen vertellen van welk merk de headset is? Zaten er drivers bij je headset en heb je al geprobeerd om die misschien opnieuw te installeren. Windows kan namelijk wel eens raar doen en aan je drivers knoeien.

lees de titel? logitech dus.

Probeer eens een andere computer of nog beter, meerdere. Doet die het daar ook niet op dan is waarschijnlijk de headset zelf kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me sterk dat hij kapot is. Je heb er zo een programma voor dat hij hem herkent...

zijn de drivers geïnstalleerd (als je die er bij kreeg)?

-staat je audio drivers wel goed? heb je geen drivers download hem dan gratis van realthek KLIK

en probeer is zo is het dan op windows xp:

start>configuratiescherm>systeem>tabblad hardware?>apperatenbeheer en dan even naar je usb ingangen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien kunnen vertellen van welk merk de headset is? Zaten er drivers bij je headset en heb je al geprobeerd om die misschien opnieuw te installeren. Windows kan namelijk wel eens raar doen en aan je drivers knoeien.

lees de titel? logitech dus.

Probeer eens een andere computer of nog beter, meerdere. Doet die het daar ook niet op dan is waarschijnlijk de headset zelf kapot.

lijkt me sterk dat hij kapot is. Je heb er zo een programma voor dat hij hem herkent...

zijn de drivers geïnstalleerd (als je die er bij kreeg)?

-staat je audio drivers wel goed? heb je geen drivers download hem dan gratis van realthek KLIK

en probeer is zo is het dan op windows xp:

start>configuratiescherm>systeem>tabblad hardware?>apperatenbeheer en dan even naar je usb ingangen kijken.

Daarom kun je het beste eerst doen wat ik zei, om meteen de conclusie te doen of die kapot is of niet, anders is al je erin gestoken tijd voor niets geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

er is iets met dit denk ik:

After a long search i discovered what causes these problems on my computers.

I have one AMD desktop and one INTEL notebook and on both comptuters the AK 5370 went searching for drivers.

The computers have both Windows XP and SP3.

The solution: After installing SP3 the following file is changed; System32/inf/wdma_usb.inf becomes wdma_usb.bak.

Change it back to inf and you have a perfect working AK5370.

maar ik heb vista?

ik heb het van de logitech site, heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verandere?

Bewerkt: door Duytje
Link to comment
Delen op andere websites

er is iets met dit denk ik:

After a long search i discovered what causes these problems on my computers.

I have one AMD desktop and one INTEL notebook and on both comptuters the AK 5370 went searching for drivers.

The computers have both Windows XP and SP3.

The solution: After installing SP3 the following file is changed; System32/inf/wdma_usb.inf becomes wdma_usb.bak.

Change it back to inf and you have a perfect working AK5370.

maar ik heb vista?

ik heb het van de logitech site, heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verandere?

Ga naar Deze Computer->Lokaal Station C:->Windows->System32->inf-> wdma_usb.bak de naam veranderen in wdma_usb.bak

Dat is wat dat berichtje zegt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

er is iets met dit denk ik:

After a long search i discovered what causes these problems on my computers.

I have one AMD desktop and one INTEL notebook and on both comptuters the AK 5370 went searching for drivers.

The computers have both Windows XP and SP3.

The solution: After installing SP3 the following file is changed; System32/inf/wdma_usb.inf becomes wdma_usb.bak.

Change it back to inf and you have a perfect working AK5370.

maar ik heb vista?

ik heb het van de logitech site, heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verandere?

Begin nu eens eerst met het makkelijkste, een andere computer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

eventuele drivers geinstalleerd etc? zoja dan is hij dus gewoon kapot. Logitech opbellen voor een nieuwe is een optie, anders zou ik kijken voor bijvoorbeeld een Sennheiser, veel betere kwaliteit, ook qua geluid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...