Duytje Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hey gister zat ik te gamen en plugde 's avonds me headset eruit, en wou hem vandaag weer er in plugge maar hij herkend hem niet of zo?. mijn vraag is heeft iemand zo een probleem eerder gehad en die mij kan helpen? alvast bedankt. iemand? >>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is niet nodig, berichten samengevoegd.<<< Reageren
Duytje Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Omdat het een nieuwe dag is bump ik maar. iemand? >>> Door Thundercover: Dat laatste uur zie ik deze keer door de vingers, maar het is vrij onnuttig om nu al te bumpen. Dat kan je beter na twee, drie dagen doen. Zeker in deze vakantietijd is niet iedereen er. <<< Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Geduld! xD Eh wat krijg je (niet) te zien? Al een andere USB poort geprobeerd? Reageren
Duytje Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 ja ik heb em ook in andere usb poorten geplug maar geen succes. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Zou je misschien kunnen vertellen van welk merk de headset is? Zaten er drivers bij je headset en heb je al geprobeerd om die misschien opnieuw te installeren. Windows kan namelijk wel eens raar doen en aan je drivers knoeien. Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Zou je misschien kunnen vertellen van welk merk de headset is? Zaten er drivers bij je headset en heb je al geprobeerd om die misschien opnieuw te installeren. Windows kan namelijk wel eens raar doen en aan je drivers knoeien. lees de titel? logitech dus. Probeer eens een andere computer of nog beter, meerdere. Doet die het daar ook niet op dan is waarschijnlijk de headset zelf kapot. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 lijkt me sterk dat hij kapot is. Je heb er zo een programma voor dat hij hem herkent... zijn de drivers geïnstalleerd (als je die er bij kreeg)? -staat je audio drivers wel goed? heb je geen drivers download hem dan gratis van realthek KLIK en probeer is zo is het dan op windows xp: start>configuratiescherm>systeem>tabblad hardware?>apperatenbeheer en dan even naar je usb ingangen kijken. Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Zou je misschien kunnen vertellen van welk merk de headset is? Zaten er drivers bij je headset en heb je al geprobeerd om die misschien opnieuw te installeren. Windows kan namelijk wel eens raar doen en aan je drivers knoeien. lees de titel? logitech dus. Probeer eens een andere computer of nog beter, meerdere. Doet die het daar ook niet op dan is waarschijnlijk de headset zelf kapot. lijkt me sterk dat hij kapot is. Je heb er zo een programma voor dat hij hem herkent... zijn de drivers geïnstalleerd (als je die er bij kreeg)? -staat je audio drivers wel goed? heb je geen drivers download hem dan gratis van realthek KLIK en probeer is zo is het dan op windows xp: start>configuratiescherm>systeem>tabblad hardware?>apperatenbeheer en dan even naar je usb ingangen kijken. Daarom kun je het beste eerst doen wat ik zei, om meteen de conclusie te doen of die kapot is of niet, anders is al je erin gestoken tijd voor niets geweest. Reageren
Duytje Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) er is iets met dit denk ik: After a long search i discovered what causes these problems on my computers. I have one AMD desktop and one INTEL notebook and on both comptuters the AK 5370 went searching for drivers. The computers have both Windows XP and SP3. The solution: After installing SP3 the following file is changed; System32/inf/wdma_usb.inf becomes wdma_usb.bak. Change it back to inf and you have a perfect working AK5370. maar ik heb vista? ik heb het van de logitech site, heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verandere? Bewerkt: 1 augustus 2009 door Duytje Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 er is iets met dit denk ik:After a long search i discovered what causes these problems on my computers. I have one AMD desktop and one INTEL notebook and on both comptuters the AK 5370 went searching for drivers. The computers have both Windows XP and SP3. The solution: After installing SP3 the following file is changed; System32/inf/wdma_usb.inf becomes wdma_usb.bak. Change it back to inf and you have a perfect working AK5370. maar ik heb vista? ik heb het van de logitech site, heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verandere? Ga naar Deze Computer->Lokaal Station C:->Windows->System32->inf-> wdma_usb.bak de naam veranderen in wdma_usb.bak Dat is wat dat berichtje zegt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ga naar Deze Computer->Lokaal Station C:->Windows->System32->inf->wdma_usb.inf de naam veranderen in wdma_usb.bakDat is wat dat berichtje zegt. Wakker blijven. Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 er is iets met dit denk ik:After a long search i discovered what causes these problems on my computers. I have one AMD desktop and one INTEL notebook and on both comptuters the AK 5370 went searching for drivers. The computers have both Windows XP and SP3. The solution: After installing SP3 the following file is changed; System32/inf/wdma_usb.inf becomes wdma_usb.bak. Change it back to inf and you have a perfect working AK5370. maar ik heb vista? ik heb het van de logitech site, heeft iemand enig idee hoe ik dit moet verandere? Begin nu eens eerst met het makkelijkste, een andere computer proberen. Reageren
Duytje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 ok ik heb de headset in een andere pc gedaan maar daar doet ie het ook niet :S Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 eventuele drivers geinstalleerd etc? zoja dan is hij dus gewoon kapot. Logitech opbellen voor een nieuwe is een optie, anders zou ik kijken voor bijvoorbeeld een Sennheiser, veel betere kwaliteit, ook qua geluid. Reageren
Duytje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) ik denk niet dat het kapot is want het blauwe lichje staat nog wel aan ? oja hoe kan ik zien dat mijn drivers zijn geinstalleerd? Bewerkt: 3 augustus 2009 door Duytje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.