Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Eens wat anders dan anders. :puh: De gedachte is dat je de menu's open en dicht kunt klappen middels een mouse-over of een druk op één van de pijlen.

2n0pspg_th.png

Wat vinden jullie ervan? Is het gebruiksvriendelijk, zijn de kleuren goed, missen er dingen of is het qua indeling gewoonweg een puinhoop?

Geplaatst:

Mooi design! Ik vind het goed dat het design niet al te standaard is maar toch ook niet te druk. Ik vind alleen dat de advertenties een beetje teveel bij elkaar zijn gezet. Ik zou eerder de advertenties verdelen over de hele pagina. Verder is er 1 heeeel klein dingetje dat niet helemaal goed is. de tekst in de zoek button is namelijk iets donkerder dan de andere tekst in de buttons. Maar dit is maar iets heel kleins dat je alleen door het heel goed te bestuderen ontdekt.

:tu:

hugotje112

Geplaatst:

Ziet er enorm goed ui! Heel goed kleur gebruik en mooie gebruik van de vormen!

Verder is de site zelf ook erg overzichtelijk!

Geplaatst:

Je hebt er veel werk in gestoken, maar ik vrees dat je site het niet lang zal uithouden. Het is te strak, te monotoon, te grauw. Je moet iets hebben waardoor je site écht opvalt, waarvan mensen echt denken 'Wauw, dit moet wel door een pro zijn gemaakt.', zoals Blogfullbliss.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties!

Verder is er 1 heeeel klein dingetje dat niet helemaal goed is. de tekst in de zoek button is namelijk iets donkerder dan de andere tekst in de buttons. Maar dit is maar iets heel kleins dat je alleen door het heel goed te bestuderen ontdekt.

Goed gezien! Zulke dingen zie ik op den duur zelf amper meer. :puh:

Je hebt er veel werk in gestoken, maar ik vrees dat je site het niet lang zal uithouden. Het is te strak, te monotoon, te grauw. Je moet iets hebben waardoor je site écht opvalt, waarvan mensen echt denken 'Wauw, dit moet wel door een pro zijn gemaakt.', zoals Blogfullbliss.

De lay-out is vooral gebouwd naar eigen smaak en ik heb niet zozeer het doel voor ogen gehad om origineel en anders te zijn (want dat is dit allesbehalve natuurlijk). Wat je dus vooral ziet is een afspiegeling van mijn idee over een goede lay-out: strak, zakelijk en beperkt kleurgebruik. Maar goed, ik ben het eens met wat je zegt: Dit gaat niet lang mee en je zult uiteindelijk wel met iets moeten komen waarmee je je kunt onderscheiden. Bedankt voor je feedback en het linkje naar Blogfullbliss, daar kan ik de komende tijd meer dan genoeg inspiratie en kennis op doen! :D

Geplaatst:

Potverdikkeme, kan ik het bericht weer opnieuw typen. :duh: Internet Explorer 8... :kots:

Maargoed, wat ik zei:

Het ziet er supergoed uit! :tu:

Ik zou nog wel wat doen aan de bovenkant van de website. Als de gebruiker op je site komt, zal deze een gedeelte van de bovenkant zien (ligt ook aan de resolutie). Wat de gebruiker nu bij jou ziet, is dat reclameblok. Deze zou ik verplaatsen en de orbs met de statussen zou ik ook ergens anders verwerken. Van het menu daaronder zou ik een dropdown maken (maar aan het pijltje te zien is dat ook de bedoeling). De gebruiker krijgt nu het laatste nieuwe voor z'n kiezen en ziet gelijk het laatste nieuws en of er dus wat veranderd is. Ook zijn alle onderdelen van de site door het menu met dropdowns gemakkelijk bereikbaar. Nog een laatste tip: doe seperators (scheidingslijnen) tussen de menuonderdelen van het hoofdmenu (horizontale zwarte balk).

Dit heb ik geleerd uit Websites ontwerpen voor Dummies. :clown:

Verder KUTGW! :Y

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Het ziet er goed uit, maar wat me meteen opviel waren de kleuren.. Al eerder aangegeven door iemand is het wat te grauw. Kies een kleur, of meerdere die goed bij elkaar passen en ga daarmee aan de slag. Bijvoorbeeld dat je eromheen die grijze overgang blauw maakt. Gewoon wat kleuren ertussen gooien, zodat het wat meer opvalt. Het is toch geen begrafenissite? Dus gewoon alles wat vrolijker maken.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...