hippiebus Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hallo, ik ben een beetje aan het modellen voor gta sa, maar voor de verhoudingen wil ik weten hoe groot (in rl meters) de hele map is Weet iemand dat (liefst geen gok ofzo ) Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) 6X6 KM Bewerkt: 29 juli 2009 door Remi-X Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Het is iets meer maar zit rond dat getal . Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Het is het precies Tot zover ik weet dan, uit een paar kleine testjes. Als ik het internet mag geloven, is San Andreas 6000 X 6000 groot in X en Y coördinaten. Dan, ingame kijk ik naar mn posities. Verplaats ik me 1 meter, kom er een getal van 1 bij het coördinaat waar ik naar toe loop. Even zonet weer een testje gedaan. In San Andreas worden de coördinaten vanuit het midden van de map berekend, dus heb je op de X en Y as een + 3000 en een - 3000 coördinaat. Samen 6000 dus. Ik heb dus waarschijnlijk ook net geen meter gelopen, want het coördinaat is ook net niet met 1 gegroeid. Nogmaails, let op de eerste getallen, de X coördinaat. Bewerkt: 29 juli 2009 door Remi-X Reageren
hippiebus Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Het is het precies Tot zover ik weet dan, uit een paar kleine testjes.Als ik het internet mag geloven, is San Andreas 6000 X 6000 groot in X en Y coördinaten. Dan, ingame kijk ik naar mn posities. Verplaats ik me 1 meter, kom er een getal van 1 bij het coördinaat waar ik naar toe loop. Even zonet weer een testje gedaan. In San Andreas worden de coördinaten vanuit het midden van de map berekend, dus heb je op de X en Y as een + 3000 en een - 3000 coördinaat. Samen 6000 dus. Ik heb dus waarschijnlijk ook net geen meter gelopen, want het coördinaat is ook net niet met 1 gegroeid. Nogmaails, let op de eerste getallen, de X coördinaat. Dankje, Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Hoe werkt da met die coördinaten? Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Wat ik heb gedaan? Met SA:MP. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Wat ik heb gedaan? Met SA:MP. Welke command moet je daar voor ingeven om dit op je scherm te doen verschijnen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Command heb ik zelf gemaakt. ik heb mijn eigen server weet je Om precies te zijn: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/position", true) ==0) { new string[64]; new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); format(string, sizeof(string), "%f, %f, %f", X, Y, Z); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); return 1; } return 0; } Bewerkt: 30 juli 2009 door Remi-X Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Command heb ik zelf gemaakt. ik heb mijn eigen server weet je Ow, oke, zal dus niet voor mij zijn . Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Je kan eventueel /save [naam] gebruiken. Dan word je positie opgeslagen in een tekstbestandje, in de SA hoofdmap. Savedpositions.txt. Kan in alle servers, word gewoon op jouw computer opgeslagen. Bewerkt: 30 juli 2009 door Remi-X Reageren
N.W.A. Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km! Reageren
Doggi Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km! bedoel je niet las vanturas?? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km! bedoel je niet las vanturas?? Natuurlijk bedoelt die dat , de hele ring van LV is 6KM, de stad zelf niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km! Las vegas is inderdaad veel groter dan las venturas En ik heb het toch bewezen? Er valt niks meer te ontkennen. En onthoud dat ik hemelsbreed heb gemeten, en jij zal vast wel wat bochten zijn tegengekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.