Jump to content

grootte map in meters


hippiebus

Recommended Posts

Het is het precies :7 Tot zover ik weet dan, uit een paar kleine testjes.

Als ik het internet mag geloven, is San Andreas 6000 X 6000 groot in X en Y coördinaten. Dan, ingame kijk ik naar mn posities. Verplaats ik me 1 meter, kom er een getal van 1 bij het coördinaat waar ik naar toe loop.

Even zonet weer een testje gedaan. In San Andreas worden de coördinaten vanuit het midden van de map berekend, dus heb je op de X en Y as een + 3000 en een - 3000 coördinaat. Samen 6000 dus.

sct7gg.jpg

5pge9t.jpg

Ik heb dus waarschijnlijk ook net geen meter gelopen, want het coördinaat is ook net niet met 1 gegroeid. Nogmaails, let op de eerste getallen, de X coördinaat.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Het is het precies :7 Tot zover ik weet dan, uit een paar kleine testjes.

Als ik het internet mag geloven, is San Andreas 6000 X 6000 groot in X en Y coördinaten. Dan, ingame kijk ik naar mn posities. Verplaats ik me 1 meter, kom er een getal van 1 bij het coördinaat waar ik naar toe loop.

Even zonet weer een testje gedaan. In San Andreas worden de coördinaten vanuit het midden van de map berekend, dus heb je op de X en Y as een + 3000 en een - 3000 coördinaat. Samen 6000 dus.

sct7gg.jpg

5pge9t.jpg

Ik heb dus waarschijnlijk ook net geen meter gelopen, want het coördinaat is ook net niet met 1 gegroeid. Nogmaails, let op de eerste getallen, de X coördinaat.

Dankje,

Link to comment
Delen op andere websites

Command heb ik zelf gemaakt. ik heb mijn eigen server weet je :7

Om precies te zijn:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/position", true) ==0)
{
	new string[64];
	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
	format(string, sizeof(string), "%f, %f, %f", X, Y, Z);
	SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
	return 1;
}
return 0;
}

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan eventueel /save [naam] gebruiken. Dan word je positie opgeslagen in een tekstbestandje, in de SA hoofdmap. Savedpositions.txt. Kan in alle servers, word gewoon op jouw computer opgeslagen.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km!

bedoel je niet las vanturas??

Link to comment
Delen op andere websites

Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km!

bedoel je niet las vanturas??

Natuurlijk bedoelt die dat :7 , de hele ring van LV is 6KM, de stad zelf niet

Link to comment
Delen op andere websites

Raar, als de map echt 6 KM is dan zou je dus in 3 minuten de hele map kunnen doorrijden als je 120 Km per uur rijd... En volgens mij is in het echt Las Vegas al veeeel groter dan 6 Km!

Las vegas is inderdaad veel groter dan

las venturas

En ik heb het toch bewezen? Er valt niks meer te ontkennen. En onthoud dat ik hemelsbreed heb gemeten, en jij zal vast wel wat bochten zijn tegengekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...