Jump to content

2 videokaarten in pc kan dat?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu dus in me pc een 8600GT zitten van Nvidia, ik heb alleen voor gta 4 een beetje te Weinig mb om hem op meduim te kunnen spelen hij is schijnbaar 256mb, terwijl ik dacht dat het juist een 512mb was,

nu heb ik nog een 6200LE ook van nvidia liggen uit me oude pc, ook 256mb is het mogelijk om die 2 er in te zetten en dan tog voor GTA 4 512mb te krijgen ?

Bewerkt: door melvingta

Ik weet niet of dat met die mb kan, maar wat wel kan is 2 videokaarten te combineren. bij nVidia heet dat SLI (Dacht ik) en bij Ati heet dat CrossFire. Je hebt daar wel een Bridge voor nodig, en misschien lukt het niet met je Voeding.

Bewerkt: door Fedmas

ok, ik heb op het ogenblik niet genoeg geld om een nieuwe te kopen dus is dit de beste optie in mijn opzicht

Dat kan wel maar dan moet je wel 2 indentike videokaarten erin zetten mits je moederbord sli beschikt 8)

en je voeding natuurlijk genoeg watt heeft anders heb je te weinig power ervoor

upload even je systeem hier kunnen wij wel zin of het kan ja of nee bedoel de hardware van je pc zoals werkgeheugen videokaart voeding moederbord voeding en proccesor (en de rest wat ik vergeet :puh:)

:bier: tot gta

Bewerkt: door P.ZAAL
Geplaatst:

ok dan gaat dat dus niet, maar sli dat zal mijn broad wel beschikken ik heb dus een qaudcore q 6600 maar wat voor broad het is heb geen idee

voeding zal wel 400W zijn, 3GB ram geheugen hhd 500GB

Geplaatst:

ik ben er nu achter dat ik zowiezo een nieuwe voeding nodig + 2 gelijke videokaarten maar ik zit te denken om gwn voor een nieuwe te sparen

Geplaatst:
ik ben er nu achter dat ik zowiezo een nieuwe voeding nodig + 2 gelijke videokaarten maar ik zit te denken om gwn voor een nieuwe te sparen

Doe maar gewoon een nieuwe PC. Dat is beter, en dan moet je hier even vragen een pc samen te stellen en dan is dat ook weer goed ;)

Geplaatst:

Maar vga geheugen is niet zo heel belangrijk...

Hoe groot is je scherm?

Of denk je dat het daar aan ligt omdat gta mischien niet goed draait?

Geplaatst:
Maar vga geheugen is niet zo heel belangrijk...

Hoe groot is je scherm?

Of denk je dat het daar aan ligt omdat gta mischien niet goed draait?

\Het maakt dus echt niks uit hoe groot je scherm is :?

Geplaatst:

Waarom sparen voor 2 gelijke videokaarten als je net zo goed kan sparen voor 1 goede videokaart :) ??

Geplaatst:

Doe maar gewoon een nieuwe PC. Dat is beter, en dan moet je hier even vragen een pc samen te stellen en dan is dat ook weer goed ;)

een nieuwe pc is geen optie, ik heb al in december een nieuwe pc gekocht

ik heb goede videokaart van ati 4850 met 1GB voor nog geen 110 euro

voor de rest prima pc maar de videokaart is echt ondermaats te vergelijking van de rest van de pc

Geplaatst:

een nieuwe pc is geen optie, ik heb al in december een nieuwe pc gekocht

ik heb goede videokaart van ati 4850 met 1GB voor nog geen 110 euro

voor de rest prima pc maar de videokaart is echt ondermaats te vergelijking van de rest van de pc

Als je nou nog is exact dezelfde 4850 koopt ? Maar kan jou mobo wel CrossFire ondersteunen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...