AddySnow Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Hoe krijg ik dit bij elkaar ik heb vanalles geprobeerd! Dus teamcolor en /login message Want als je inlogt moet je in team geplaatst worden en moet er bericht komen te staan als je nog niet bent ingelogd public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerToTeamColour(playerid); switch (gPlayerClass[playerid]) { case 0, 1, 2, 3: { gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; GameTextForPlayer(playerid, "Attack area 51!", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); } case 4, 5, 6, 7: { gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; GameTextForPlayer(playerid, "Defend Area 51", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); } case 8: { gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; GameTextForPlayer(playerid, "I SAID ONLY ADMINS!!", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); } } return 1; } En public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "LOGIN NOW! usage /login [password]!"); ForceClassSelection(playerid); SetPlayerHealth(playerid,0); } return 1; } deze twee moeten beide onder public OnPlayerSpawn(playerid) maar dat krijg ik niet voor elkaar zonder errors. Bewerkt: 29 juli 2009 door AddySnow Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerToTeamColour(playerid); if(logged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "LOGIN NOW! usage /login [password]!"); ForceClassSelection(playerid); SetPlayerHealth(playerid,0); } switch (gPlayerClass[playerid]) { case 0, 1, 2, 3: { gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; GameTextForPlayer(playerid, "Attack area 51!", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); } case 4, 5, 6, 7: { gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; GameTextForPlayer(playerid, "Defend Area 51", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); } case 8: { gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; GameTextForPlayer(playerid, "I SAID ONLY ADMINS!!", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); } } return 1; } Gelijk even de indentitation goed gezet. Bewerkt: 29 juli 2009 door Remi-X Reageren
disaster9876 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ah, ok ik zie het,, erg bedankt! Weer een probleem opgelost! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.