AddySnow Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 hallo, ik heb een map gedownload van MTA, hij doet het wel, maar het laad nogal sloom, de game crasht als ik de baan op rijd, ik weet niet zker of het door het laden komt, maar ik heb nu gamemode area51, de map licht bij LS, is er een gamemode die bij LS licht of kan ik het instellen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Nogmaals, je kan niet meer dan 150 objecten in SA:MP gebruiken om crashes te voorkomen. Het werkelijke aantal objecten maximaal mag dan wel op 250 staan, maar vanaf de 150 zullen er al onstabiele verschijnselen zich voordoen. Gebruik dus een streamer, en wees er zeker van dat je niet meer dan 150 objecten per drawdistance gebruikt. Reageren
AddySnow Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Nogmaals, je kan niet meer dan 150 objecten in SA:MP gebruiken om crashes te voorkomen. Het werkelijke aantal objecten maximaal mag dan wel op 250 staan, maar vanaf de 150 zullen er al onstabiele verschijnselen zich voordoen. Gebruik dus een streamer, en wees er zeker van dat je niet meer dan 150 objecten per drawdistance gebruikt. lol ik gebruik een streamer ik heb nu 674 objects Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.