Doggi Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 bij de eerste missie moet je op een fiets springen en naar de hood rijden je ziet je homies sprinten op de fiets kan je dat zelf ook? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ja, door te tappen, dat is gewoon herhaaldelijk je toets induwen en hoe sneller hoe sneller CJ gaat. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Heel makkelijk! Als je PC hebt moet je herhaaldelijk de F indrukken, PS2 herhaaldelijk het kruisje en bij Xbox de A! Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 ROVOL! De F indrukken Op fiets, af fiets, op fiets, af fiets, dan kom je niet vooruit denk ik? Correctie dus: Herhaaldelijk pijltje naar voren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 ROVOL! De F indrukken Op fiets, af fiets, op fiets, af fiets, dan kom je niet vooruit denk ik? Correctie dus: Herhaaldelijk pijltje naar voren. Hangt er natuurlijk vanaf welke knop je daar voor hebt ingesteld. Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik heb het over de standaard besturing Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Sorry, hoor! Bij mij is het wel zo... de F herhaaldelijk indrukken. Dat was zelfs al toen ik het spel voor het eerst speelde. Reageren
Doggi Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 ik heb het gevonden (voor er hier een welk-knopje-topic van word) ik wil geen moderator spelen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.