Axelectric_ Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Bij de missie 'Up, Up and Away' moet je een Leviathan gaan halen met een magneet onder om de securicar te stelen, is er na de missie nog ergens een Leviathan met zo'n magneet verkrijgbaar? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Bij de missie 'Up, Up and Away' moet je een Leviathan gaan halen met een magneet onder om de securicar te stelen, is er na de missie nog ergens een Leviathan met zo'n magneet verkrijgbaar? Nee, alleen tijdens deze missie kan je hem krijgen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Bij de missie 'Up, Up and Away' moet je een Leviathan gaan halen met een magneet onder om de securicar te stelen, is er na de missie nog ergens een Leviathan met zo'n magneet verkrijgbaar? Zonder tools of mods is de antwoord simpel: nee. Maar met tools kan het wel, met CarSpawner gaat het wel. CarSpawner Reageren
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 ALs je hem wilt bewaren kan dat in de hangar van je Air Strip. Die je koopt in de missie Verdant Meadows. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Mag je die heli nog bewaren na de missie? Ik dacht dat je dan ergens moest landen en dan ben je hem kwijt, of heb ik nou verkeerd gekeken? Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Mag je die heli nog bewaren na de missie? Ik dacht dat je dan ergens moest landen en dan ben je hem kwijt, of heb ik nou verkeerd gekeken? Nee, na de missie kan je hem niet meer krijgen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 (bewerkt) Mag je die heli nog bewaren na de missie? Ik dacht dat je dan ergens moest landen en dan ben je hem kwijt, of heb ik nou verkeerd gekeken? Nee, na de missie kan je hem niet meer krijgen. Daarom... Dan kun je hem ook nie bewaren tot de hangar! Bewerkt: 31 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Fedmas Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Tijdens missie kan dat, en dan missie opnieuw doen? Reageren
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Je zit nog in de heli wanneer je de missie haald. Doe dus niet moeilijk en zet hem na de missie gewoon in je Hangar . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Leuk! Kun je hem toch gebruiken... Reageren
Robbin_gta Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Nee want die magneet is verdwenen nadat je de volgende keer je spel hebt gestart. De hele staat er dan nog wel. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 het gemakelijkste is om als je hem hebt meteen door naar je vliegvelt te vliegen(maak gebruik van de ingame plattegrond)vlieg hem in je hangaar en blaashem op mission failde maar je hebt hem wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.