Jump to content

Up, Up and Away!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de missie 'Up, Up and Away' moet je een Leviathan gaan halen met een magneet onder om de securicar te stelen, is er na de missie nog ergens een Leviathan met zo'n magneet verkrijgbaar? :D

Geplaatst:
Bij de missie 'Up, Up and Away' moet je een Leviathan gaan halen met een magneet onder om de securicar te stelen, is er na de missie nog ergens een Leviathan met zo'n magneet verkrijgbaar? :D

Nee, alleen tijdens deze missie kan je hem krijgen.

Geplaatst:

Zonder tools of mods is de antwoord simpel: nee. Maar met tools kan het wel, met CarSpawner gaat het wel. CarSpawner

Geplaatst: (bewerkt)

Mag je die heli nog bewaren na de missie? Ik dacht dat je dan ergens moest landen en dan ben je hem kwijt, of heb ik nou verkeerd gekeken? :cab:

Bewerkt: door GTA-TOM
Geplaatst:
Mag je die heli nog bewaren na de missie? Ik dacht dat je dan ergens moest landen en dan ben je hem kwijt, of heb ik nou verkeerd gekeken? :cab:

Nee, na de missie kan je hem niet meer krijgen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, na de missie kan je hem niet meer krijgen.

Daarom... Dan kun je hem ook nie bewaren tot de hangar!

Bewerkt: door GTA-TOM
Geplaatst:

Nee want die magneet is verdwenen nadat je de volgende keer je spel hebt gestart. De hele staat er dan nog wel.

Geplaatst:

het gemakelijkste is om als je hem hebt meteen door naar je vliegvelt te vliegen(maak gebruik van de ingame plattegrond)vlieg hem in je hangaar en blaashem op mission failde maar je hebt hem wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...