coolnniek9 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik heb een mirror voor je gemaakt, Ik kon je filterscript niet downloaden via rapidshare dus had ik het zelf moeten kopiëren en plakken in pawno en compilen. Nice work btw, GEEN 1 ERROR! Dit is de download link: http://209.85.62.24/375/78/0/p202189/SAPDGates.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-V-D-K Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) bedoelde eigenlijk wackox download links...en ja xobjects en die andere pwnen de mijne maar dan mag ie er tog wel bij? Bij mij doen die download link het nog hoor Oohjah en bij die GangZones tut ook van WackoX moet inhoud ook nog zoiets als 'Tekst tutorial + Screens' komen Bewerkt: 21 augustus 2009 door D-V-D-K Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Kan Sandra het beheer van dit topic overnemen? Remi-X heeft naar mijn weten GTAForum verlaten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Het topic is geheel geupdate. Ik heb alle tutorials en releases die ik kon vinden toegevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kwarde Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Handig Vooral voor beginners, want ik kan dit allemaal zo goed als wel En even een vraag: Waar moet een tutorial aan voldoen om in deze lijst te komen? Gvm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Handig Vooral voor beginners, want ik kan dit allemaal zo goed als wel En even een vraag: Waar moet een tutorial aan voldoen om in deze lijst te komen? Gvm Duidelijk, alle codes goed uitgelegd, geen tut maken waarover al een tut is gemaakt.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.