gta master 1 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Wil je graag een huisdier, maar je mag er geen? Koop dan gewoon een virtueel huisdier. Genaamd Eyepet. Eyepet is een spel voor de Playstation 3 waarbij je een Playstation Eye nodig hebt. Door het Playstationoog aan te zetten kun je een huisdier op je tafel toveren! Niet echt natuurlijk, maar er komt een virtueel huisdier op het scherm op je tafel. Je kan met hem spelen, speelgoed voor hem tekenen, die hij dan natekent en er mee gaat spelen en meer. Eyepet is vanaf 2 oktober 2009 beschikbaar op de Playstation 3. Video's: Groetjes GTA Master 1, Bewerkt: 29 juli 2009 door gta master 1 Reageren
Zaahed Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Haha lijkt me best wel geinig spel als hij in de winkel is ga ik hem wel misschien kopen. Want hij hebben geen huisdier thuis wel een parkiet bij me tante maar daar komen we niet vaak. Maar een vraagje. Kan je wel kiezen wat voor dier je hebt en hoe hij eruit ziet? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Lollige game. Zelf hebben we geen huisdier alleen had ik een hamster.Mijn vader is allergisch is voor honden en katten en mijn moeder voor katten.Ik ga hem kopen als ie in de winkel komt.Maar dan wil ik wel zo geen aapje. XD Of toch wel,het aapje ziet er ook wel nog leuk uit. .Corneria. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Die dieren zijn lelijk. Ik wil het wle kopen maar dan moet ik ook nog eens een PS Eye kopen.... En ik ben al aant sparen dus word niks denk ik. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Weet iemand of deze game al ergens in de winkel legt? Ik heb geen zin om tot vrijdag te wachten.. Reageren
FGras Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Weet iemand of deze game al ergens in de winkel legt? Ik heb geen zin om tot vrijdag te wachten.. hij zou begin deze maand in de europese winkels moeten liggen. EYEpet alleen kost 30 euro EYEpet+PSEYE in een box kost 50 euro. (dat is slechts 20 euro voor de PS-EYE camera terwijl hij normaal 40 euro is! Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 blijft het nou echt leuk dit ? misschien is het voor heel eventjes leuk om iets onzichtbaars te aaien, en de diertjes zijn ook best aandoenlijk. Maar volgens mij verveelt het wel snel. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik heb hem nu sinds dit weekend en het is leuk om te doen en bied veel uitdaging. De grootste reden waarom ik Eyepet heb gekocht is voor de Eye, maar ik heb een klein nichtje van 3 waar je dit perfect samen mee kan doen. Reageren
FGras Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 blijft het nou echt leuk dit ? misschien is het voor heel eventjes leuk om iets onzichtbaars te aaien, en de diertjes zijn ook best aandoenlijk. Maar volgens mij verveelt het wel snel. de trophy's zijn denk ik wel verslavend en het heeft een story line als je naar de trophy's kijkt dus dat is ook wel vet! en ik heb ook gehoord dat elke eyepet zich aanpast op jou, zodat iedereen een eigen persoonlijke eyepet heeft! Reageren
Rullez Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 blijft het nou echt leuk dit ? misschien is het voor heel eventjes leuk om iets onzichtbaars te aaien, en de diertjes zijn ook best aandoenlijk. Maar volgens mij verveelt het wel snel. de trophy's zijn denk ik wel verslavend en het heeft een story line als je naar de trophy's kijkt dus dat is ook wel vet! en ik heb ook gehoord dat elke eyepet zich aanpast op jou, zodat iedereen een eigen persoonlijke eyepet heeft! De Trophy's zijn inderdaad leuk op te halen, maar ik ga me eerst maar is focussen op de ingame uitdagingen. Reageren
FGras Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Trophies: Bronze: Hello World Help your pet take their first look around Songbird Teach your pet 25 different songs Green Paws Fill your garden with different flowers Gourmet Pet Food Unlock every type of cookie Shopaholic Download 1 free item from the EyePet store Style Icon Give your pet 10 new looks One Good Day Pass a Pet Report Pet Panic Wake with a fright then stroke your pet back to sleep in 40s Pet Artiste Teach your pet 50 drawings 12-Wheeler Create a model car with at least 6 pairs of wheels and beep the horn Flying Saucer Make a model plane that’s only a wing and made of metal and fly it into space with your pet dressed appropriately Stunt Pilot Break 140 mph in a model plane without smashing into the ground Speed Wash Wash your pet in under 60s Zilver: Day 1 Mastered Complete all Day 1 challenges at gold level Day 2 Mastered Complete all Day 2 challenges at gold level Day 3 Mastered Complete all Day 3 challenges at gold level Day 4 Mastered Complete all Day 4 challenges at gold level Day 5 Mastered Complete all Day 5 challenges at gold level Day 6 Mastered Complete all Day 6 challenges at gold level Day 7 Mastered Complete all Day 7 challenges at gold level Day 8 Mastered Complete all Day 8 challenges at gold level Day 9 Mastered Complete all Day 9 challenges at gold level Day 10 Mastered Complete all Day 10 challenges at gold level Day 11 Mastered Complete all Day 11 challenges at gold level Day 12 Mastered Complete all Day 12 challenges at gold level Day 13 Mastered Complete all Day 13 challenges at gold level Day 14 Mastered Complete all Day 14 challenges at gold level Day 15 Mastered Complete all Day 15 challenges at gold level Excellent Owner Pass 20 Pet Reports Fish Fascination Fill your aquarium with every type of fish Solid Silver Complete every challenge at silver level or higher Gold: Best Friends Stroke your pet at least 30s a day for 5 days in a row Prize Bonanza Unlock every prize Gold Rush Complete every challenge at gold level Platinum: Platinum Pet Unlock all other trophies zo kun je ook wel kijken wat er allemaal ongeveer in zit Reageren
Rullez Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik zat volgens mij op zo'n 14% ga zaterdag weer is verder spelen. Reageren
HA5H Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik zat volgens mij op zo'n 14% ga zaterdag weer is verder spelen. Je zou er een review van op Gamebreak moeten zetten Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Als je je eyepet zo persoonlijk kon maken als je wou zou ik hem zo hebben gemaakt. Misschien toch maar halen mijn interesse is gewekt. Alleen om nou een playstation eye alleen voor dit te kopen... Reageren
Rullez Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik zat volgens mij op zo'n 14% ga zaterdag weer is verder spelen. Je zou er een review van op Gamebreak moeten zetten Die komt er ook zeker nog wel, maar ten eerste heb ik SE week op school en ten tweede heb ik de game nog niet goed genoeg kunnen spelen. Als je je eyepet zo persoonlijk kon maken als je wou zou ik hem zo hebben gemaakt. Misschien toch maar halen mijn interesse is gewekt. Alleen om nou een playstation eye alleen voor dit te kopen... Voor zo'n 50 euro heb je de game met PS Eye. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.