PowerPats Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 maar er zijn nog geen andere games die ps eye steunen dus om het allleen voor dit spel te halen vind ik ook zonde. Reageren
FGras Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) maar er zijn nog geen andere games die ps eye steunen dus om het allleen voor dit spel te halen vind ik ook zonde. Eye of Judgement Creature Future Trails of Topiq (ofzo) Mazmerize Volgend jaar heb je het nodig voor bij de sony motion controller dus dan komen er ook nog meer games voor uit Bijna alle games ondersteunen de PSEYE ook, zoals Little Big Planet Burnout Paradise en er waren nog een paar maar mijn geheugen is niet al te best :$ Je hebt nog een Chatfuntie op je PS3 En verder kun je het ook nog gebruiken als chat apparaat tijdens games maar dan moet je het wel minstens een meter weg van de boxen hebben staan, anders hoort de ander geruis. Bewerkt: 4 november 2009 door FGras Reageren
gta master 1 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik zat volgens mij op zo'n 14% ga zaterdag weer is verder spelen. Je zou er een review van op Gamebreak moeten zetten Die komt er ook zeker nog wel, maar ten eerste heb ik SE week op school en ten tweede heb ik de game nog niet goed genoeg kunnen spelen. Als je je eyepet zo persoonlijk kon maken als je wou zou ik hem zo hebben gemaakt. Misschien toch maar halen mijn interesse is gewekt. Alleen om nou een playstation eye alleen voor dit te kopen... Voor zo'n 50 euro heb je de game met PS Eye. op play.com heb je hem voor €36 inclusief PS eye....misschien koop ik hem daar ook binnenkort, dan vooral voor de PS eye, en die 6 euro erbij voor eyepet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.