Jump to content

Wasstraat


GTAKevin023

Recommended Posts

Nog nooit gehad, ik heb een PS3! :Y

Ps3 is ook gewoon de _O_ Number 1 _O_

Niet te offtopic en ik weet iets

dat zowieso de PS3 verslaat en het

noemt: computer ^_^ .

Grappig dat er nu nog een nieuwe bug wordt ontdekt.

Hij is al een tijdje bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit gehad, ik heb een PS3! :Y

Ps3 is ook gewoon de _O_ Number 1 _O_

Niet te offtopic en ik weet iets

dat zowieso de PS3 verslaat en het

noemt: computer ^_^ .

Grappig dat er nu nog een nieuwe bug wordt ontdekt.

Hij is al een tijdje bekend.

Oh ja? Ik heb vandaag gezocht en kon het nergens vinden! Ook niet op het forum zelf!

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit gehad, ik heb een PS3! :Y

Ps3 is ook gewoon de _O_ Number 1 _O_

Niet te offtopic en ik weet iets

dat zowieso de PS3 verslaat en het

noemt: computer ^_^ .

Grappig dat er nu nog een nieuwe bug wordt ontdekt.

Hij is al een tijdje bekend.

Oh ja? Ik heb vandaag gezocht en kon het nergens vinden! Ook niet op het forum zelf!

Niet op het forum.

Maar op Youtube. en andere forums die ik ken.

En er zijn al een paar topics over d8 ik.

Link to comment
Delen op andere websites

is idd een bug, het viel mij een paar dagen geleden ineens op, en dan nog iets raars dat ik maar meteen ff medeel.

Ik kreeg met mijn feltzer(gemod naar de veilside rx7) toen ik de wasstraat inwou een hele andere animatie te zien, dan komt er een man op mijn auto af lopen en die poetst 1 keer en dan sta je achter de wasstraat ipv dat je door de wasstraat gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het ook alleen dan een beetje anders ik heb de voordeur van de passagiers kant die gaat open de chauffeurskant blijft gewoon dicht

P.S

Trots Ps3 bezitter :tu:

P.S²

Er is ook niks mis met de Xbox360 prima console

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

De wasstraat kun je op elk eiland vinden. Als je naar het pauze menu gaat, en je selecteert de map, zie je vanzelf wel ergens een blip van een wasstraat.

@ Wesley123:

Dat komt omdat de Feltzer normaal een cabrio is. Jij hebt hem tot een RX7 gemod, dus nu is het geen cabrio meer, bij jou dan toch. Maar met een cabrio is het niet echt slim om door de wasstraat te rijden, daarom komt er een man en die poetst de auto netjes op, zonder het interieur nat te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

De wasstraat kun je op elk eiland vinden. Als je naar het pauze menu gaat, en je selecteert de map, zie je vanzelf wel ergens een blip van een wasstraat.

@ Wesley123:

Dat komt omdat de Feltzer normaal een cabrio is. Jij hebt hem tot een RX7 gemod, dus nu is het geen cabrio meer, bij jou dan toch. Maar met een cabrio is het niet echt slim om door de wasstraat te rijden, daarom komt er een man en die poetst de auto netjes op, zonder het interieur nat te maken.

lol, eigenlijk best logisch.

Zal het ff met een andere cabrio proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

De wasstraat kun je op elk eiland vinden. Als je naar het pauze menu gaat, en je selecteert de map, zie je vanzelf wel ergens een blip van een wasstraat.

@ Wesley123:

Dat komt omdat de Feltzer normaal een cabrio is. Jij hebt hem tot een RX7 gemod, dus nu is het geen cabrio meer, bij jou dan toch. Maar met een cabrio is het niet echt slim om door de wasstraat te rijden, daarom komt er een man en die poetst de auto netjes op, zonder het interieur nat te maken.

lol, eigenlijk best logisch.

Zal het ff met een andere cabrio proberen.

Bijv: een Banshee of een andere cabrio waar ik niet op kan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...