DaBeast Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Dacht weer eens een signature te maken, aangezien de oude out of date was.. V1: V2: Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vind het niet echt mooi.. Test is ook niet wat je noemt speciaal. Er zit geen flow in.. Vind je de kleuren zelf mooi? Kortom: ik vind het gewoon niet mooi, het is niet mijn stijl. Ga tutorials volgen Kom je al een heel eind mee. Reageren
Fedmas Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Hmm, vind het opzich niet verkeerd. alleen je kan veel beter, en dan van die tekst vindt ik niet mooi. 6 Krijg je van me. Fedmas Reageren
DaBeast Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik wou een tijdloze signature maken die wat anders is dan alle huidige signatures, maar blijkbaar valt hij dus niet in de smaak. Maar dat kan ook omdat ik al een tijdje niet meer heb gewerkt met photoshop en dus mijn inzicht van smaak ben verloren. Een tekst hoeft ook niet speciaal te zijn? Ik vond het altijd een afknapper wanneer ik een lettertype van een andere site gebruikte. Ik probeerde altijd de tekst of mijn naam zo goed mogelijk in de sig te werken, maar nu wou ik hem zichtbaar hebben. Eens kijken wat ik er aan kan veranderen. De kleuren zijn misschien wat fel, maar de kleuren opzich zelf vind ik wel mooi. Edit: V2: Edit2: Text gefixed . Reageren
.NightFlower Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Het is inderdaad anders dan wat je meestal op het gebied van signature's tegen komt. Ook mijn eerste indruk was niet spetterend, maar heej dat zegt nog niet dat deze signature niet geslaagd is. In tegendeel, je hebt een bepaalde structuur erin verwerkt en dat heeft wel wat. Ik vind kwa kleuren inderdaad V2 beter, straalt wat meer rust uit en het is allemaal niet zo fel. Je tekst kan ik eigenlijk niks op tegen spreken, niets mis mee. De plek is in mijn ogen origineel gekozen, ook weer eens anders dan een tekst in een hoekje zetten oid. Niet hinderlijk maar toch duidelijk zichtbaar (wat betreft je naam). Alleen bij de tweede versie is de tekst 'Sussudio' iet wat onduidelijk leesbaar. En zou persoonlijk je naam in V2 de zelfde grote houden als in V1, maar dat kan smaak zijn Reageren
Wienish Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Dacht weer eens een signature te maken, aangezien de oude out of date was..V1: V2: Het doet mij denken aan die Cote D'or repen Ik vind 't wel leuk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.