ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 heey ik heb gta sa versie v2.00 en wou sa:mp spelen dus ik ging hem patchen naar v1.00 dat lukte maar als ik de game starte zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen terwijl hij er al in zit en als je gta sa instaleert krijg je togh deze blz hier staat dat ie v1 is maar als is gedownload is staat er v2 in de game kan iemand me helpen GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij heb jij geen downgradepatch nodig dan. Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij heb jij geen downgradepatch nodig dan. wat kan ik anders doen om versie v1 te krijgen dan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij heb jij geen downgradepatch nodig dan. wat kan ik anders doen om versie v1 te krijgen dan Nee, als ik zo zie heb jij V1 al . Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Volgens mij heb jij geen downgradepatch nodig dan. wat kan ik anders doen om versie v1 te krijgen dan Nee, als ik zo zie heb jij V1 al . nee ik heb hem niet als ik hem instaleer krijg je voordat je instaleert dit te zien dan staat er v1 GRAND THEFT AUTO: San Andreas _______________________________ ReadMe.txt V1.00 Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas. This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips. maar als hij klaar is en ik de game start staat er in de hoekje v2.00 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Kijk is in je ReadMe-bestand dan weet je zeker welke verise je hebt . Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Kijk is in je ReadMe-bestand dan weet je zeker welke verise je hebt . er staat v1 maar wrm komt er in de game dan v2.00 te staan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Kijk is in je ReadMe-bestand dan weet je zeker welke verise je hebt . er staat v1 maar wrm komt er in de game dan v2.00 te staan Ik heb V2 bij mij staat ook V1 dus dat klopt niet, wat heb je eerst gedaan? Gepatched of gemod? Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Kijk is in je ReadMe-bestand dan weet je zeker welke verise je hebt . er staat v1 maar wrm komt er in de game dan v2.00 te staan Ik heb V2 bij mij staat ook V1 dus dat klopt niet, wat heb je eerst gedaan? Gepatched of gemod? ik heb nogh nooit gemod wel gepatch vroeger ook maar toen lukte die wel maar toen moest ie van me computer af toen had ik toenniet meer erop gezet 2 dagen geleden had ik weer zin om te spelen dus ik d8t ik patch hem weer zodat ik online kan spelen kom er dit snap it echt niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Kijk is in je ReadMe-bestand dan weet je zeker welke verise je hebt . er staat v1 maar wrm komt er in de game dan v2.00 te staan Ik heb V2 bij mij staat ook V1 dus dat klopt niet, wat heb je eerst gedaan? Gepatched of gemod? ik heb nogh nooit gemod wel gepatch vroeger ook maar toen lukte die wel maar toen moest ie van me computer af toen had ik toenniet meer erop gezet 2 dagen geleden had ik weer zin om te spelen dus ik d8t ik patch hem weer zodat ik online kan spelen kom er dit snap it echt niet Maar je probeert SAMP das een mod . Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Kijk is in je ReadMe-bestand dan weet je zeker welke verise je hebt . er staat v1 maar wrm komt er in de game dan v2.00 te staan Ik heb V2 bij mij staat ook V1 dus dat klopt niet, wat heb je eerst gedaan? Gepatched of gemod? ik heb nogh nooit gemod wel gepatch vroeger ook maar toen lukte die wel maar toen moest ie van me computer af toen had ik toenniet meer erop gezet 2 dagen geleden had ik weer zin om te spelen dus ik d8t ik patch hem weer zodat ik online kan spelen kom er dit snap it echt niet Maar je probeert SAMP das een mod . owh da wist ik niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe kan jij anders SA:MP spelen als je SA:MP niet hebt geïnstalleerd, want je zegt dat je niet wist dat het een mod was verwarrend hoor . Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe kan jij anders SA:MP spelen als je SA:MP niet hebt geïnstalleerd,want je zegt dat je niet wist dat het een mod was verwarrend hoor . ik kan samp nie spelen ik heb hem nou niet als ik sa:mp download komen de servers enzo wel en dan ga ik in game dan komt er wit scherm dan weer normaal dan weer wit scherm dan komt de menu van normale gta sa weet jij daar iets over Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe kan jij anders SA:MP spelen als je SA:MP niet hebt geïnstalleerd,want je zegt dat je niet wist dat het een mod was verwarrend hoor . ik kan samp nie spelen ik heb hem nou niet als ik sa:mp download komen de servers enzo wel en dan ga ik in game dan komt er wit scherm dan weer normaal dan weer wit scherm dan komt de menu van normale gta sa weet jij daar iets over Eerst SA:MP installeren zou ik zeggen, het menu van de servers weet ik dat het zowieso er staat, maar om het te kunnen spelen moet je SA:MP installeren zal zelf is kijken bij mij. Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe kan jij anders SA:MP spelen als je SA:MP niet hebt geïnstalleerd,want je zegt dat je niet wist dat het een mod was verwarrend hoor . ik kan samp nie spelen ik heb hem nou niet als ik sa:mp download komen de servers enzo wel en dan ga ik in game dan komt er wit scherm dan weer normaal dan weer wit scherm dan komt de menu van normale gta sa weet jij daar iets over Eerst SA:MP installeren zou ik zeggen, het menu van de servers weet ik dat het zowieso er staat, maar om het te kunnen spelen moet je SA:MP installeren zal zelf is kijken bij mij. ik heb sa:mp net gedownload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.