onbekendeIV Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 wat is je mening hier over? Mijn mening: ik vind dit zeer leuk want ik ben een fan van hem hij heeft goede muziek die je lekker relaxed maakt! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik vindt het wel grappig en het is wel een goed liedje, grappig dat JIJ kunt beslissen over het leven van een echt persoon(in-game natuurlijk). Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Het is een mooi liedje. Wel leuk dat er een echt persoon is. Wat ook grappig is is dat als je de volgorde van de wapens een beetje weer. EN je drukt op de richtknop en daarna schieten dan je dan de bandleden kan vermoorden. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Het is een mooi liedje. Wel leuk dat er een echt persoon is.Wat ook grappig is is dat als je de volgorde van de wapens een beetje weer. EN je drukt op de richtknop en daarna schieten dan je dan de bandleden kan vermoorden. kun je dat wat uitgebreider zeggen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Vind ik ook! Leuk dat ze een keer iets realistisch zoals een concert in dit geval erin hebben gezet, en van Phil Collins nog wel!!! Ze zeggen dat dit een Easter Egg is en dat klopt zeker wel! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Vind ik ook! Leuk dat ze een keer iets realistisch zoals een concert in dit geval erin hebben gezet, en van Phil Collins nog wel!!! Ze zeggen dat dit een Easter Egg is en dat klopt zeker wel! Hier klinkt of hij helium in heeft genomen Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 phil collins!!! geweldige muziek! hij was eerst drummer/zanger van de band genesis ik in 2007 naar hun concert geweest geweldig! na de band genesis is phil collins alleen door gegaan en heeft heel wat bekende liedjes op zijn naam staan echt geweldig! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Het is een mooi liedje. Wel leuk dat er een echt persoon is.Wat ook grappig is is dat als je de volgorde van de wapens een beetje weer. EN je drukt op de richtknop en daarna schieten dan je dan de bandleden kan vermoorden. kun je dat wat uitgebreider zeggen Oke. Op het moment dat het optreden begint druk je gewoon een paar keer op de verander wapen knop. Zorg ervoor dat je niet de grenade hebt wat dat kan negatief uitpakken. Als je en vuurwapen vast hebt. (Ze ziet dat niet maar als je op de schietknop drukt zal je wel horen welk wapen) Als je dan op de knop drukt waarmee je automatisch richt en je schiet dan dan kan je makkelijk de bandleden vermoorden (Maar phil niet) een moeite is de keyboard speler. Hij wordt beschermd door de keyboard. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Da's wel jammer! Maar gaat het jullie erom dat Phil Collins en/of zijn bandleden vermoord zijn dan? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Da's wel jammer! Maar gaat het jullie erom dat Phil Collins en/of zijn bandleden vermoord zijn dan? nee, het onderwerp gaat over de mening van het concert maar er werd gepost dat er ook een easter egg bijzat ik wij er gewoon wat meer over weten Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Precies, dus degene die het hebben over het vermoorden van Phil Collins... Veel te ver offtopic! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 VANAF NU NIET OFFTOPIC Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) VANAF NU NIET OFFTOPIC Je hebt de BB code verkeerd gebruikt! Het werkt als volgt: zoals hele tekst![/size] Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vindt het wel grappig en het is wel een goed liedje,grappig dat JIJ kunt beslissen over het leven van een echt persoon(in-game natuurlijk). Eigenlijk niet. Om de Storyline te halen moet Phil Collins Vice City overleven . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vindt het wel grappig en het is wel een goed liedje,grappig dat JIJ kunt beslissen over het leven van een echt persoon(in-game natuurlijk). Eigenlijk niet. Om de Storyline te halen moet Phil Collins Vice City overleven . Een beetje zo gezegt als je niets doet tijdens de missie sterft hij maar faal je de missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.