Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik vindt het wel grappig en het is wel een goed liedje,grappig dat JIJ kunt beslissen over het leven van een echt persoon(in-game natuurlijk). Eigenlijk niet. Om de Storyline te halen moet Phil Collins Vice City overleven . Een beetje zo gezegt als je niets doet tijdens de missie sterft hij maar faal je de missie. 1 keer een missie falen... Is da erg dan? Ik faal bij elke GTA altijd wel minstens 20 missies! In GTA IV precies: 80! Maar het gaat mij niet om de statistieken... Reageren
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ja oke, maar eigenlijk spawn je naar de plaats voordat Phil sterft, zodat je hem kan redden . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Dat is fijn voor degenen die GTA VCS hebben... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ja oke, maar eigenlijk spawn je naar de plaats voordat Phil sterft, zodat je hem kan redden . Kan niet goed meer volgen en dit dwaalt ook wat af. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ja oke, maar eigenlijk spawn je naar de plaats voordat Phil sterft, zodat je hem kan redden . Kan niet goed meer volgen en dit dwaalt ook wat af. We gaan inderdaad ook wat offtopic! Reageren
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 En jij doet nu een meetje Modgedrag! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) En jij doet nu een meetje Modgedrag! Ja sorry, ben zelf ook niet zo'n geschikte moderator! Ik zit altijd op te scheppen hierover om aandacht te trekken! PS: meetje? Sorry ben zelf de beste speller ooit op school geweest (op mijn 7 ofzo al AVI 9 met lezen!) Daarom moet ik helaas mededelen dat het beetje moet zijn! Zoals ik al zei: het is niet erg, maar ik tolereer hier geen spellingsfouten! Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 En jij doet nu een meetje Modgedrag! Ja, zo op die manier doe jij hetzelfde , ja en dat van mij is ook moderator-achtig . Ontopic: Het optreden is origineel en goed, heel innovatief dat ze dit er in staken , bracht ook een andere sfeer in het spel. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Inderdaad. Ik vind het ook goed dat Collins meedoet aan zo'n project als een GTA . Bewijst z'n veelzijdigheid . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 En jij doet nu een meetje Modgedrag! Ja, zo op die manier doe jij hetzelfde , ja en dat van mij is ook moderator-achtig . Ontopic: Het optreden is origineel en goed, heel innovatief dat ze dit er in staken , bracht ook een andere sfeer in het spel. Hou eens een keer op met dat moderator gedrag! Daar gaat dit topic HELEMAAL niet over!!! Ik moet denk ik echt eens een topic gaan maken over modgedrag!!! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 GA NOU ONTOPIC Sorry, ik zal niet meer offtopic gaan reageren... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Da's wel jammer! Maar gaat het jullie erom dat Phil Collins en/of zijn bandleden vermoord zijn dan? Nee maar het is gewoon grappig omdat het een bug is. GA NOU ONTOPIC Sorry, ik zal niet meer offtopic gaan reageren... Nou dat is denk ik wel heel erg offtopic. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Da's wel jammer! Maar gaat het jullie erom dat Phil Collins en/of zijn bandleden vermoord zijn dan? Nee maar het is gewoon grappig omdat het een bug is. GA NOU ONTOPIC Sorry, ik zal niet meer offtopic gaan reageren... Nou dat is denk ik wel heel erg offtopic. Nu reageer jij weer zo offtopic, ik wil het nu voor de laatste keer zeggen: GA NOU NIET ZO OFFTOPIC REAGEREN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Nu reageer jij weer zo offtopic, ik wil het nu voor de laatste keer zeggen: GA NOU NIET ZO OFFTOPIC REAGEREN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!! Als ze een Warn willen hebben, laat ze lekker doen , moet jij je niks van aantrekken. Ik kon op mijn 6e al het maximale aan AVI lezen . Dus dat bewijst niks . Nou, laatste Offtopic post please . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.