Farlord Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Als ik GTA IV speel freezt hij soms. Ik blijf wel gewoon het geluid door horen maar ik kan niets meer. Ctrl-Alt-Del helpt niet, Alt-F4 enz. Dus moet ik mijn computer met de knop uitzetten. Het varieerd ontzettend wanneer dit gebeurt. Soms direct na 5 min, soms helemaal niet, soms na 2 uur pas. Ik heb alle patches al geprobeerd, -memdistrict toegevoegd, nieuwste drivers enz. Kan iemand mij helpen? Mijn PC: Processor: Intel® Core™2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz Memory: 2046MB RAM Video Card: NVIDIA MSi N250 GTS 1G Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 download eens een proggie en kijk wat voor temp's je videokaart he't. is je koeler van je kaart vuil? maak m gauw schoon! Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 kijk eens bovenaan bij het memrestricttopic Reageren
Farlord Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Mn videokaart heeft gewoon een temperatuur van 40 graden onder het gamen. En ik heb al bij het memdistrict gekeken en geprobeerd maar dit heeft niet geholpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.