Jump to content

switchen van toetsenbord naar controller


Madelon_NL

Recommended Posts

Hi, ik heb GTA4 een paar dagen en een pc controller aangeschaft, want op het toetsenbord is niet echt te doen.

Nu heb ik de controller getest en alles werkt prima. Ook bij andere games werkt ie, behalve bij GTA 4.

Wanneer ik het spel start blijft ie in beeld melden dat ik met het toetsenbord werk.

Ik ben naar options gegaan en daar voor usb controller gekozen. Daarna weer back, maar het blijft toetsenbord.

Waarschijnlijk doe ik iets simpels niet goed. Wie kan me ff helpen?

Thankx, Madelon.

Link to comment
Delen op andere websites

Hi, ik heb GTA4 een paar dagen en een pc controller aangeschaft, want op het toetsenbord is niet echt te doen.

Nu heb ik de controller getest en alles werkt prima. Ook bij andere games werkt ie, behalve bij GTA 4.

Wanneer ik het spel start blijft ie in beeld melden dat ik met het toetsenbord werk.

Ik ben naar options gegaan en daar voor usb controller gekozen. Daarna weer back, maar het blijft toetsenbord.

Waarschijnlijk doe ik iets simpels niet goed. Wie kan me ff helpen?

Thankx, Madelon.

Ik heb zelf ook een XBox360 controller gekocht voor de PC. En bij mij doet ie het perfect. Ik ben ook niet naar options gegaan, om controller te kiezen, ik starte gta iv op en toen kon ik direct al met de XBox360 controller spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hi, ik heb GTA4 een paar dagen en een pc controller aangeschaft, want op het toetsenbord is niet echt te doen.

Nu heb ik de controller getest en alles werkt prima. Ook bij andere games werkt ie, behalve bij GTA 4.

Wanneer ik het spel start blijft ie in beeld melden dat ik met het toetsenbord werk.

Ik ben naar options gegaan en daar voor usb controller gekozen. Daarna weer back, maar het blijft toetsenbord.

Waarschijnlijk doe ik iets simpels niet goed. Wie kan me ff helpen?

Thankx, Madelon.

In de nieuwste versie van GTA IV moet je de controller in GTA IV ook aanzetten, anders werkt hij niet.

Mvg, BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Hi, ik heb GTA4 een paar dagen en een pc controller aangeschaft, want op het toetsenbord is niet echt te doen.

Nu heb ik de controller getest en alles werkt prima. Ook bij andere games werkt ie, behalve bij GTA 4.

Wanneer ik het spel start blijft ie in beeld melden dat ik met het toetsenbord werk.

Ik ben naar options gegaan en daar voor usb controller gekozen. Daarna weer back, maar het blijft toetsenbord.

Waarschijnlijk doe ik iets simpels niet goed. Wie kan me ff helpen?

Thankx, Madelon.

In de nieuwste versie van GTA IV moet je de controller in GTA IV ook aanzetten, anders werkt hij niet.

Mvg, BV_1993

Hi, bedankt voor de reactie. Hoe zet ik de controller in GTA4 dan aan? Thankx.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...