ikt Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Hoi Ik heb nu al mijn games geïnstalleerd op Windows Vista. Daar heb ik best veel gedaan qua games, en nu gaat alles verloren. Zoals savegames enzo. Ik heb teveel games om alle save-data over te zetten. Niet dat saves mij zoveel boeien, maar ik zou graag de registersettings willen hebben. Dit MOET mogelijk zijn, al mijn geïnstalleerde spellen staan in ontspanning, Windows Vista heeft dit zelf gedaan. Maar bij Windows Easy transfer wilt die optie er niet zijn. Dus... :v? Trouwens, alleen de registersettings van Vista zijn al genoeg, er zijn geen wijzigingen nodig qua station, alles staat bij beiden op D. Ohgja, ik heb Dual-boot tl;dr Hoe registersettings van games van Vista naar 7 overzetten? Windows Easy Transfer werkt niet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Savegames overzetten is niet zo'n groot probleem, ze staan immers vrijwel allemaal in de application data map, savegames kopieren is de beste en ook veiligste optie Reageren
ikt Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ja, maar hoe laat ik mijn games zien in de start-optie games/ontspanning? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ja, maar hoe laat ik mijn games zien in de start-optie games/ontspanning? De saves kunnen ook in de Documenten map staan, of in My Games. Installeer de game opnieuw in Windows 7, en zet dan de savegames terug. Dat is alles. Je zou als alternatief ook direct kunnen upgraden naar 7, maar dat raad ik je af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.