Jump to content

GTA


Allardjuh

Recommended Posts

HAllo mensen,

ik heb dus ook vice city en vind het heel leuk maaarr net als die floppy vercetty start de pc ook naar een half uurtje opnieuw op . en soms zelf na 10 minuten . ik heb het zelf uit gemeten op de klok. IK zou heel graag een oplossing willen weten want ik heb gta 3 weken geleden in de winkel gekocht.

Dus ik vraag wie kan mij helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

ag daar sta nix nuttigs in maaar kan het er mischien aan ligge dat ik xp sevrvice pack 2 heb want op het doosje stond dat het alleen voor service pack 1 is maar dat kan ook daar staan omdat er toen mischien nog geen 2 was

Link to comment
Delen op andere websites

ag daar sta nix nuttigs in maaar kan het er mischien aan ligge dat ik xp sevrvice pack 2 heb want op het doosje stond dat het alleen voor service pack 1 is maar dat kan ook daar staan omdat er toen mischien nog geen 2 was

bij mij draait ie ander heel goed onder service pack 2

mischien is je pc te oud? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ag daar sta nix nuttigs in maaar kan het er mischien aan ligge dat ik xp sevrvice pack 2 heb want op het doosje stond dat het alleen voor service pack 1 is maar dat kan ook daar staan omdat er toen mischien nog geen 2 was

bij mij draait ie ander heel goed onder service pack 2

mischien is je pc te oud? ;)

ONZIN IK HEB DE ALLERNIEUWSTE PC DIE ER IS!!! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

ONZIN IK HEB DE ALLERNIEUWSTE PC DIE ER IS!!! :angry:

ROTFLMFAO! ben hiet niet zo lang, maar wel ervaren forum gebruiker, je verdient de titel ''stupid post of the month''

op het moment dat je het thuis heb, is er al nieuwer

Bewerkt: door MeeCrobe
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...