Allardjuh Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 HAllo mensen, ik heb dus ook vice city en vind het heel leuk maaarr net als die floppy vercetty start de pc ook naar een half uurtje opnieuw op . en soms zelf na 10 minuten . ik heb het zelf uit gemeten op de klok. IK zou heel graag een oplossing willen weten want ik heb gta 3 weken geleden in de winkel gekocht. Dus ik vraag wie kan mij helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Misschien dat je eersy in dat topic kunt kijken, misschien staat daar je antwoord wel bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Allardjuh Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 Wat is de topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 Dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Allardjuh Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ag daar sta nix nuttigs in maaar kan het er mischien aan ligge dat ik xp sevrvice pack 2 heb want op het doosje stond dat het alleen voor service pack 1 is maar dat kan ook daar staan omdat er toen mischien nog geen 2 was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BASSIEJ Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ag daar sta nix nuttigs in maaar kan het er mischien aan ligge dat ik xp sevrvice pack 2 heb want op het doosje stond dat het alleen voor service pack 1 is maar dat kan ook daar staan omdat er toen mischien nog geen 2 was bij mij draait ie ander heel goed onder service pack 2 mischien is je pc te oud? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Allardjuh Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ag daar sta nix nuttigs in maaar kan het er mischien aan ligge dat ik xp sevrvice pack 2 heb want op het doosje stond dat het alleen voor service pack 1 is maar dat kan ook daar staan omdat er toen mischien nog geen 2 was bij mij draait ie ander heel goed onder service pack 2 mischien is je pc te oud? ONZIN IK HEB DE ALLERNIEUWSTE PC DIE ER IS!!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeeCrobe Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) ONZIN IK HEB DE ALLERNIEUWSTE PC DIE ER IS!!! :angry: ROTFLMFAO! ben hiet niet zo lang, maar wel ervaren forum gebruiker, je verdient de titel ''stupid post of the month'' op het moment dat je het thuis heb, is er al nieuwer Bewerkt: 8 juni 2005 door MeeCrobe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kan best, maar daar help je niemand mee. Allardjuh, Wat zijn je Specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.