icorne Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Wil iemand de bus/coach zoals deze maken, please. Ik reis er altijd mee naar vakantie en zou het wel leuk vinden als ik erin kon rijden in SA Reageren
GTA-freak169 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) ik denk dat je dit beter in SA modding kan vragen. Daar helpen ze je vast wel verder ! Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-freak169 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Als je de busnaam en model ff doorgeeft kan je het van internet afhalen als het al gemaakt is. Anders gaan we niet voor jou speciaal een voertuig maken. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Wil iemand de bus/coach zoals deze maken, please. Ik reis er altijd mee naar vakantie en zou het wel leuk vinden als ik erin kon rijden in SA Wel een mooie bus, maar inderdaad... vraag het in modding hulp! Dan wordt er ook geen slotje opgezet zoals wat hier wel kan gebeuren! Maar volgens mij stond deze bus ERGENS op GTAInside.com. Ik weet het niet zeker, of het is een bus met de zelfde texture of alleen met de zelfde naam! Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Als je dit lijstje nou eens goed door bekijkt... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Als je dit lijstje nou eens goed door bekijkt... Dank je Ottoman 47! Ik wou net zelf de link doorgeven, maar zo te zien heb je het al gedaan! Reageren
icorne Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Heb ik al gekeken, staat niet tussen, wel zelfde soorten maar geen orbis, ik kan de dff die ik wil wel geven maar de texture moet iemand voor mij maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.