Jump to content

San Andreas At War Server

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen volgende week ga ik een nieuwe pc kopen en dan wil ik graag een gta sa server maken ik heb scripters nodig want zelf bak ik er niks van :duh:

Wat houd de server in?

De Server gaat over moderne oorlog tussen America en Rusland, een voorbeeld allied en sovjet.

Denk maar stomweg aan red alert, dit zou zeer gaaf zijn in de game gta san andreas.

De speler kunnen bijde teams kiezen en dan ook soorten units, deze verschillen natuurlijk met wapens.

Ze kunnen gebruik maken van autos, jeeps, tanks, heli's en hydra's om de vijand te verslaan vanaf een bepaalde score.

Waar in de map moet het plaatsvinden?

Mound Chilliad lijkt me een gaaf idee, de berg geeft een uitdagings gevoel om het te bestormen.

Voor wie de berg zal zijn rusland of america spreekt voorzich het is in america.

Bij de berg zou het leuk zijn als we net als gang-war een aantal hoofd(gebieden) hebben die de spelers van bijde kanten kunnen veroveren.

Waar beginnen de spelers?

Het lijkt me gaaf als we het super realistich maken als rusland een aanval doet met paratroopers maak een stuk weg hoog in de lucht met daarop parachutes zodat de spelers naar benene vallen uit het vliegtuig om zo de strijd aan te gaan.

Beneden staan natuurlijk vliegtuigen heli's, tanks en jeeps om verder voor vervoer te zorgen.

America begint op de grond zij moeten de berg verdedigen en snel hun posities innemen voordat ruslande de linies heeft bezet.

Ik hoop dat jullie een beetje fantasie hebben om dit idee in werkelijkheid te maken de server zal zeker 50 spelers halen! ik hoop dat jullie mee willen doen stuur een mail naar joostschippertje (at) hotmail DOT com

post-97990-1248954376_thumb.jpg

Bewerkt: door cripsleader
Geplaatst:

Als je zelf niet kan scripten, maak dan ook geen server. Je kan niet verwachten dat je andere mensen jouw werk gaan oplossen. En een goede server, heeft een goede leider die kan scripten.

Dus leer zelf scripten, of start geen server.

En de server zal zeker 50 spelers halen? Dat kan wel even duren hoor jongetje :7

En de server? zal die altijd aan staan of alleen als jij erop bezig bent?

Edit: En wat zijn die kruisjes op de afbeelding

Bewerkt: door kayle
Geplaatst:

mijn mening:

slecht idee om een map te maken op mt chilliad.

Area51 is veel beter om te gebruiken in war enzo..

kun je bijvoorbeeld ze laten spawnen in Abadoned Airport (klein airport met gecrashte vliegtuigen)

en dat ze dan area51 moeten aanvallen.

en.

scripten is niet heel erg moeilijk,, je moet alleen ff doorhebben hoe het moet,

en als het niet werkt dan vraag je op forum wat er fout is,, dan leer je daar ook van.

iedereen kan scripten,, je moet het wel eerst begrijpen,, lees een paar tutorials.

Geplaatst:

Je kunt je server beter niet helemaal door anderen maken, het is ook veel leuker om er zelf mee bezig te zijn,

Ook verwacht ik niet dat iemand een hele server voor een ander gaat scripten,

scripten is niet heel erg moeilijk,, je moet alleen ff doorhebben hoe het moet,

en als het niet werkt dan vraag je op forum wat er fout is,, dan leer je daar ook van.

iedereen kan scripten,, je moet het wel eerst begrijpen,, lees een paar tutorials.

Scripten is inderdaad niet zo moeilijk, Ik durfte eerst niet te beginnen omdat het er zo moeilijk uitzag maar na een paar tutorials van Sandra ben ik ook maar eens begonnen.

En nu kan ik al steeds meer, je leerst ook van je fouten en die maak je dan ook (meestal) nooit meer,

Dus lees inderdaad een paar tutorials en bouw het lanzaam op,

Je idee is nog niet eens zo slecht en best mogenlijk,

Dus ga er lekker zelf mee aan de slag.

Ik zal er in iedergeval wel in willen spelen.

Als je ermee bezig gaat:

Veel Succes!

Kayle gaat de server maken ik geef enkel mijn ideen door.

Area 51 word al in 1 server gebruikt als een warzone dat speelt zich af tussen america en iraq wij doen ruland en america.

Ik denk dat mount Chilliad inderdaad neit goe dis voor tanks daarom moeten we de map dan een stuk uitbreiden naar de bossen toe die daar vlakbij zijn daar moet keihartd gevochten worden, het neergestorte vliegtuig kunne we altijd daar neerzette :D .

Mount Chilliad houden we voor de Snipers zodat ze van grote afstand elkaar of de andere soldaten kunnen bestormen.

We maken verschillende soldaten met verschillende wapens, deze zijn realistish en eerlijk verdeeld.

America.

Assault (gewoon Soldaat)

Type mannetje: Swat

Wapens: knife, 2x pistol, 5x grenade, 4x m4.

Heavy trooper (anti tank, heli vliegtuig).

Type Mannetje: Swat

Wapens: knife, 2x pistol, 10x grenade, 1x Heat-Seeking rocket launcher.

Sniper (scherpschutter)

Wapens: knife, 3x Silenced pistol, 1x Tear Gas Grenade, 5x Sniper Rifle, Night vision googles.

Engineer (explosive instalateur)

Wapens: Knife, 2x pistol, 3x Satchel charge, 3x Tear Gas Grenade,4x SMG.

Crew (bestuurder voertuigen) Niet alleen hij hoeft voertuigen te besturen.

Wapens: Knife, 3x Desert eagle, 3x Combat Shotgun, 1x Grenade.

Rusland.

Assault (gewoon Soldaat)

Type mannetje: Army

Wapens: knife, 2x pistol, 5x grenade, 4x AK 47.

Heavy trooper (anti tank, heli vliegtuig).

Type Mannetje: Army

Wapens: knife, 2x pistol, 10x grenade, 1x Heat-Seeking rocket launcher.

Sniper (scherpschutter)

Wapens: knife, 3x Silenced pistol, 1x Tear Gas Grenade, 5x Sniper Rifle, Night vision googles.

Engineer (explosive instalateur)

Wapens: Knife, 2x pistol, 3x Satchel charge, 3x Tear Gas Grenade,4x SMG.

Crew (bestuurder voertuigen) Niet alleen hij hoeft voertuigen te besturen.

Wapens: Knife, 3x Desert eagle, 3x Combat Shotgun, 1x Grenade.

Ik hoop dat er nogmeer Anthousiasten mensen er zijn geef je ideen gerrust door!

Bewerkt: door cripsleader
Geplaatst:

Ik he even iets aan te merken,

Tear Gas Grenade werkt niet in multiplayer, je krijgt wel een beetje gas maar het heeft geen effect

Geplaatst:
Ik he even iets aan te merken,

Tear Gas Grenade werkt niet in multiplayer, je krijgt wel een beetje gas maar het heeft geen effect

Okee maargoed tis dan maar fun de fun als rookgranaat zegmaar ahah :D

Ik heb hier een klein kaartje gemaakt dat je beter kunt zien waar de legers en voertuigen moeten gaan knokke tegen elkaar of ze kunnen daar spamme dat kan ook.

Gebruik je fantasie maar :tu:

post-97990-1249033753_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik dacht ook om teargas te gebruiken als smoke maar er komt maar zo weinig gas uit dat het nutteloos is...

Geplaatst:

Teargas script zou je wel kunnen maken, ik ga hem niet volledig beschrijven,maar ik geef je wel een idee hoe je het kan maken.

Zorg dat je een detonator hebt, en dat de callback OnPlayerKeyStateChange merkt dat jij de KEY_FIRE gebruikt als je de detonator in je handen hebt. Dan kan je bijvoorbeeld een Object neerleggen op de plek waar jij stond.

Dan, 2 seconde wachten, en hij word geactiveert. Zodra er dan een speler in de buurt komt (Wat je kan checken met IsInReach, zoek SA:MP forum) geef je hem een anim. Deze anim duurt een paar seconden, zolang als jij wilt.

Dat is het idee dus, en ik ga het script niet maken. Iets te veel werk om even voor de lol te doen :7

Geplaatst:

nee tear gas gaat niet werken inderdaad wel gaan we kapotte huizen in dorethy van san fierro (achter cjs garage) in angle pine zetten alsof daar gevechten word :tu: we maken het zo dat er geen tanks in komen dus man tegen man voor degene die dat leuk vinden gaan erin, als ze toch een open combat willen ga dan maar in het veld lopen :tu: maar ik denk dat de hunter en de rhino je snel gevonden hebben :Y

Geplaatst:

we werken hard aan de server en met succes dit hebben we af:

-Als je voor het eerst in de server komt wordt je ip opgeslagen in de server en log je automatisch in. De punten geld en adminlevel worden automatisch opgeslagen. De volgende keren dat je in de server inlogt krijg je alles terug.

-De amerikanen starten boven Mount chilliad in een vliegtuig waar ze met parachute uit kunnen springen. Als een amerikaan uitstapt gaat de deur automatisch open en als een Rus naar binnen wil gaan lukt dat niet.

-De start van de Russen is ook al af: Een groot boerenhuis met een aantal voertuigen (simpele motors).

-Alles is in het engelstalig. Er zitten misschien wel nog een paar fouten in aangezien ik niet echt supergoed in engels ben.

-Als iemand een plaats om geld te verdienen wilt in gaan moet hij uit zijn voertuig anders explodeert hij. Maar het geld houdt je natuurlijk wel na iedere doodslag.

Alles krijgt een verschillende kleur. Bijv:

-De russen = BLAUW

-De amerikanen = ROOD

-Plaatsenom geld te verdienen = GROEN

-Voertuigen = GRIJS

Als jij ideen hebt zeg het dan en mischien zetten we het in de server het moet wel met een toekomstige oorlog te maken hebben met america tegen rusland

Geplaatst:

Hoi ik ga een site maken met een story en een stuk over de missie ook komen er de regels en informatie op te staan.

Hier heb ik een afbeelding van de missie en de missies voor bijde legers, wel in het Engels.

Mount Chiliad are the highest mount of San Andreas.

The mount is something at west of the small village find sting Pine, in the south west of the state.

On the mount several mud ways are find descend which important are on the mount on and.

Mission Russia:

The attack on san andreas starts here friends, we have already landed and sit in the bunches.

The aim is conquer Angle Pine and that to love the enemy.

On mount chiliad oil ondekt is we must the mount conquer and will use oil.

Keep the mount and Angle Pine and we will overcome.

Pay attention to! the Americans zulle send paratroopers to conquer the mount.

Unfortunately tanks the mount and carriage also not we with planes the mount must attack.

Also helicopters can help you You follow mission soldier and you will survive it.

Mission America:

The battle for san andreas has started everyone is deathly-frightened or it a core war goes becomes.

What we now to do have are the country defend against the diabolic Russians.

Soldier we will you with the ninth divison droppe Mount Chiliad defend him.

There there oil which we must keep for the Russians, sits moreover makes we an attack direction Ange Pine.

Angle Pine are skilful if place refers the Russians comes with tanks, Helicopters and planes to the mount.

Soldier you must help whom beasts if to dissipate that our leukt Angle Pine have been delivered.

The bunches and Angle Pine keep score on the mount, and appetite with the tanks and planes direction.

Good luck Soldier.

post-97990-1249043532_thumb.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...