GTAKevin023 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Als ik gta IV voor de computer zou kopen want die heb ik nog niet kan ik dan in 1 keer op multiplayer komen als ik internet heb of moet ik dan meerdere dingen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterNelisss Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 JE moet eerst een RGSC account aanmaken en daarna een windows-live account. Best te doen als je de instructies volgt. Dat is dus het enige: 2 accounts aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 JE moet eerst een RGSC account aanmaken en daarna een windows-live account. Best te doen als je de instructies volgt. Dat is dus het enige: 2 accounts aanmaken. moet je dan betallen of zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 geen cent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.