Jump to content

Wat vindt jij de beste drift auto?


GTAKevin023

Recommended Posts

Met de Infernus is moeilijker dan de Turismo, maar ik vind het simpel met de Infernus, en juist kut met de Turismo :7.

Turismo kun je ook gewoon zo vinden,

dat kun je van de Infernus niet zeggen :N ,

probeer gewoon met elke auto te driften,

je zal jouw keuze snel vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Banshee en Coquette, eventueel een Super GT, maar die heeft al wat te veel het idee van traction controll. Sultan RS is 4wd als ik me niet vergis, dus dat is meer powersliden. Dukes overstuurt iets te snel en drift té langzaam vind ik. Sabre GT en evt. Stallion zouden ook nog wel kunnen, al drift een Stallion weer best langzaam. Futo vind ik opzich ook niet mis, maar die drift niet wijd genoeg vind ik zelf..

Banshee en Coquette vind ik toch echt wel de beste, alleen voor beide moet je wel wat moeite doen wil je ze onder controle houden, de Banshee vooral heeft vaak de neiging om te veel power op de achterwielen te zetten :puh: Met beide is het me al een paar keer gelukt om zo lang in een keer door te driften(zonder donuts enzo te doen, gewoon de straten volgend dus) dat m'n wielen klapten...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...