Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Was de Coquette nu voor- of achterwiel aangedreven? Achterwielen... Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik drift ook wel vaak maar als ik echt een partij wil driften dan gebruik ik de Dukes maar de Sultan RS en de Futo GT vind ik ook erg lekker om mee te driften. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 De DF8-90, Futo/Futo GT, SuperGT, Feltzer, Coquette, Banshee, de Dukes, en nog een paar. Als je die wilt weten kun je beter even in het Gta IV Stunttopic kijken. Daar staan alle mooie driftplaatsen, alle auto's die drifting-geschickt zijn, er staan tips hoe je het best kunt driften en hoe je moet driften, en nog meer stunts met auto's en motoren. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 De DF8-90, Futo/Futo GT, SuperGT, Feltzer, Coquette, Banshee, de Dukes, en nog een paar. Als je die wilt weten kun je beter even in het Gta IV Stunttopic kijken. Daar staan alle mooie driftplaatsen, alle auto's die drifting-geschickt zijn, er staan tips hoe je het best kunt driften en hoe je moet driften, en nog meer stunts met auto's en motoren. Hier een link naar dat topic:Gta-bram's Stunt topic Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 De DF8-90, Futo/Futo GT, SuperGT, Feltzer, Coquette, Banshee, de Dukes, en nog een paar. Als je die wilt weten kun je beter even in het Gta IV Stunttopic kijken. Daar staan alle mooie driftplaatsen, alle auto's die drifting-geschickt zijn, er staan tips hoe je het best kunt driften en hoe je moet driften, en nog meer stunts met auto's en motoren. Hier een link naar dat topic:Gta-bram's Stunt topic Bedankt Tommy C^: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.