bramboy Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Beste forum leden, ik heb zojuist weer vc uit de kast getrokken en geïnstaleerd nu kom ik tot het probleem dat hij niet opstart, maar als ik de cd PLAY erin doe dan komt wmp omhoog en begint hij alle audio af te spelen. 1. Ik heb SA , en vc gwn op me pc kunnen spelen 2. aangezien ik hem net geinstalleerd heb Geen MODS! ik draai hem op windows vista home premium. ik heb zojuist ook geprobeert om hem in Windows XP service pack 2 op te starten maar helaas FAil! -Bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Beste forum leden,ik heb zojuist weer vc uit de kast getrokken en geïnstaleerd nu kom ik tot het probleem dat hij niet opstart, maar als ik de cd PLAY erin doe dan komt wmp omhoog en begint hij alle audio af te spelen. 1. Ik heb SA , en vc gwn op me pc kunnen spelen 2. aangezien ik hem net geinstalleerd heb Geen MODS! ik draai hem op windows vista home premium. ik heb zojuist ook geprobeert om hem in Windows XP service pack 2 op te starten maar helaas FAil! -Bramboy Deze computer -> GTA Vice City CD rechtermuisklik -> Verkennen -> Zoeken naar autorun.exe of setup.exe oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 er is alleen een map met: audio en een file: data3.cab maar verder niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 er is alleen een map met: audio en een file: data3.cabmaar verder niks Heeft VC 2 discs? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 er is alleen een map met: audio en een file: data3.cabmaar verder niks Heeft VC 2 discs? xD ja ?? Install & Play Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 er is alleen een map met: audio en een file: data3.cabmaar verder niks Heeft VC 2 discs? xD ja ?? Install & Play Dan is mijn gok dat je de foute erin hebt gestopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Ik wil niet een moderator gaan na doen, maar past dit onderwerp niet beter bij technische problemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Ik wil niet een moderator gaan na doen, maar past dit onderwerp niet beter bij technische problemen? Ik wil geen moderator gaan na doen, maar misschien is er geen VC: Technische Problemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Ik wil niet een moderator gaan na doen, maar past dit onderwerp niet beter bij technische problemen? Ik wil geen moderator gaan na doen, maar misschien is er geen VC: Technische Problemen? Oh sorry! Ik kom ook nooit op deze fora! Meestal alleen bij GTA SA en GTA IV. Soms alleen op andere fora als ik niks te doen heb of als er geen nieuwe topics zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 En een oplossing?!!!!!!!!!!! heb je daT? Nee? Aub post dan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 En een oplossing?!!!!!!!!!!!heb je daT? Nee? Aub post dan niet Geen oplossing helaas... Ik bedacht me er straks 1 maar ben alweer vergeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Er is toch geen Technische Problemen Sub-Forum in VC? Gaat dan een beetje moeilijk he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Bij mij doet ie precies hetzelfde. Gewoon naar de VC map gaan en dan op de snelkoppeling klikken, dan zou VC gewoon moeten starten. Zorg er wel voor dat je de compatibiliteits modus naar Windows XP SP2 zet, dan werkt hij het beste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Bedankt allemaal hij werkt nu Dan kom ik tot het volgende probleem : Ik kan geen nieuwe save game starten :S Maar ik kan ook geen laden :S Help? Want als ik dat probeer loopt VC vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.