MegaPilot Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Heya, ben hier nu ff bij m'n nonkel. Z'n WEP-key staat opgeslagen op z'n PC, en hij wil deze achterhalen omdat z'n zoon ook een pc heeft[de WEP staat opgeslagen op zijn(die van m'n nonkel) z'n PC]. Weet iemand een progje om die WEP te achterhalen zodat z'n zoon ook op het internet kan met z'n PC? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik heb dit gegoogled. Ik weet niet of het behulpzaam kan zijn. Reageren
bramboy Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) @hierboven: Ik heb dat gedownload, WERKT NIET + VIRUSSEN! ontopic : ja dat weet ik, 1. ga naar Whats my ip . org 2. vul dat ip in , waar http://www.gtaforum.nl staat 3. log in indien nodig, Mogelijke standaard combinaties: Inlog: user Pass: user Inlog: admin Pass: admin inlog: admin pass: 123 inlog: admin pass: sky 4. ga naar : Wireless ( of draadloos etc. ) 5 ga naar : Security ( of beveiliging etc. ) 6. ik kan daar dan mijn ww zien. als ik op "Click here to display your code" ( betekend klik hier voor de code) ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb zo niet \, moet je nonkel maar eens een screen van zijn router/modem geven, dan kan ik hem verder helpen -bramboy Bewerkt: 30 juli 2009 door bramboy Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik heb dit gegoogled. Ik weet niet of het behulpzaam kan zijn. DANKJE DANKJE DANKJE! Het werkt 100%! Reageren
bramboy Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Ik heb dit gegoogled. Ik weet niet of het behulpzaam kan zijn. DANKJE DANKJE DANKJE! Het werkt 100%! raar, bij mij werkt niet en geeft virussen volgens 41 scanners Bewerkt: 30 juli 2009 door bramboy Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik heb dit gegoogled. Ik weet niet of het behulpzaam kan zijn. DANKJE DANKJE DANKJE! Het werkt 100%! raar, bij mij werkt niet en geeft virussen volgens 41 scanners Scan jij met 41 scanners? @ MegaPilot: You're welcome. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Effe ter informatie, 2 scanners werken elkaar al ongelofelijk tegen, 41 scanners werken mekaar dus alleen maar tegen. Reageren
bramboy Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 VirusTotal.com? ontdekt Maar idd ik scan met Virustotal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.