Jump to content

Backup Maken van save in GTA 4


miknic

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben van plan om mijn moederbord te upgraden, en hierbij is een herinstallatie van Windows nodig.

Is er een mogelijkheid om mijn saved game van GTA 4 te backuppen? Want hierbij ben ik al bij zo'n 60% en het zal jammer zijn als dit verloren gaat. Nu weet ik dat alleen het save file te backuppen niet genoeg is.

Ik neem niet aan dat Games voor Windows Live mijn progressie bewaard of wel?

ik hoor van u.

gr a desperate gamer :(

Bewerkt: door miknic
Link to comment
Delen op andere websites

dat kan, als je dan klaar bent kun je ze weer downen, maar kopieer ze naar een externe harde schijf, het kan maarzo dat je savegames van rapidshare wordne gedownload en de maximum word bereikt...

Ze zijn te vinden in [uSER]/application data/rockstar games/gta4/savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

de savegames bewaren is wel genoeg (tevinden zoals hierboven vermeld via [uSER]/application data/rockstar games/gta4/savegames. )

Als je die ff op usb stikje knalt of online server dan kun je die na de herinstallatie gewoon weer terug knallen.

Uninstall GTA IV wel voor dat je je pc opnieuw installeerd zodat je je code kunt deactiveren anders krijg je straks installatie problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...