Ymosky Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik ben maar eens een beetje aan het prutsen gegaan met photoshop voor het maken van een signature. De uitkomst vond ikzelf opzich best wel liev. De foto van die egel heb ik zelf de afgelopen vakantie gemaakt, kwam ik tegen in het bos en vooral omdat ik zin had om eens iets met die foto te gaan doen heb ik deze signature gemaakt. Wat vinden jullie ervan, best wel liev toch? maar kijk uit.. heeft stekels Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ga tuts volgen. Ga leren een goede comment te schrijven! Ik ben het wel met je eens, maar geef in ieder geval een reden waarom. Ik zelf vind het wel een aardige sig, maar niet echt speciaal ofzo. Het is allemaal wel best aardig gedaan, maar toch mis ik wat. De sig is een beetje saai. Het is niet iets waarvan je zegt WOW!! Dus om wat meer pit in je sig te krijgen zou ik er wat meer kleuren toevoegen, en ook wat effecten erbij doen. 6/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Een signature hoeft niet altijd uit te puilen van effecten. Leuk dat de render een foto is die je zelf hebt gemaakt, dat heeft wel wat . De Egel is redelijk uitgeknipt, alleen de randjes zijn wel wat recht toe recht aan. Misschien had je door in te zoomen op de foto, wat meer weg kunnen gummen tussen de haartjes en de stekels van de egel. Op die manier is het wat echter als je hem dan op een achtergrond plaatst. Mooi effect de soort glow om de randen heen, je tekst is ook aardig het heeft weer wat meer de kleur van de egel. Kortom geen staaltje top werk van een photoshopper, maar een leuke signature die nog eens lief is ook Bewerkt: 30 juli 2009 door .NightFlower Reageren
Wienish Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Nou, om ook eens wat positiefs mee te geven: Ik kan 't je niet nadoen (met men paint :$) Ik vind dat de naam mooi terugvalt op de kleuren van de egel, maar misschien zou 't een iets leuker effect geven om de egel er wat meer uit te laten springen (niet letterlijk, naja, letterlijk kan misschien ook wel leuk zijn), door bijvoorbeeld die egel om zijn hele lijfje te schaduwen, zodat het lijkt alsof het erop geplakt is (of juist eraf gehaalt als de hele egel pikzwart is). Toch moet ik toegeven dat ik het zeker niet na kan doen, en dat ik ik een 7 welverdiend vind Reageren
Ymosky Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Dat ik, om goede signature's te kunnen maken, tutoritals zal moeten volgen kan ik mezelf ook nog wel vertellen, dat lijkt me duidelijk () maar dat was niet het doel van deze sig. (zoals ik al verteld heb: ik had zin om eens met die zelfgemaakte foto te prutsen) Daarbij is het zo ongeveer mn eerste sig, in ieder geval de eerste in de Showroom.. EDIT: woei! door een stuk of 5 mensen ingehaald, kan alleen mij overkomen Deze reactie moest onder die van CrackerzElite staan Bewerkt: 30 juli 2009 door Ymosky Reageren
BaasB Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Egeltjes zijn lief! Waarom heb je eigenlijk niet gewoon de normale achtergrond gehouden? Ik neem aan dat hij toen ook op gras liep als het in het bos was. Aait ok Bewerkt: 30 juli 2009 door BaasB Reageren
Ymosky Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Dit is de normale achtergrond. Alleen ik had geprobeerd dat beest wat meer naar voren te halen. Er ligt een layer overheen met alleen de egel op overlay (60%) en de achtergrond is wat vervaagd om nog meer die egel te laten zien. Maar vooral de linkerkant van die egel is wat te recht toe recht aan, (zie ik nu pas eerlijk gezegd :$ ) ps. kga toch binnenkort gauw mn gewone sig weer dragen denk ik, voel me zo stekelig nu clown: EDIT: Ik heb toch nog maar even een versie gemaakt zonder "gepruts" dus gewoon zoals ie in het echt er zat: Overigens: Ik heb deze sig gemaakt op mn laptop, kijk ik op mn vaste pc dan zijn de kleurtinten totaal anders dan ik ze eigenlijk bedoeld had, best irritant Bewerkt: 30 juli 2009 door Ymosky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.