Jump to content

GTA IV Savegame


YouTuber

Recommended Posts

Hallo, ik spendeer me tijd eigenlijk vaak aan dingen buiten de missies, zoals achterna gezeten door politie, glitches, .... En ik heb net de missie That Special Someone ofzo voltooid. En ik sta op 29:30u speeltijd. En wil nog de achievement hebben van 'Liberty City Minute', de verhaallijn afmaken binnen de 30 uur. Ik weet dat dat niet meer mogelijk is voor mij nu, dus luid mijn vraag, als ik nu een savegame aanschaf bij de laatste missies, en ik voltooi dan de verhaallijn van die savegame binnen de 30 uur, krijg ik die achievement dan? Want ik heb echt echt echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. :N Ik hoop snel antwoord te krijgen! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik spendeer me tijd eigenlijk vaak aan dingen buiten de missies, zoals achterna gezeten door politie, glitches, .... En ik heb net de missie That Special Someone ofzo voltooid. En ik sta op 29:30u speeltijd. En wil nog de achievement hebben van 'Liberty City Minute', de verhaallijn afmaken binnen de 30 uur. Ik weet dat dat niet meer mogelijk is voor mij nu, dus luid mijn vraag, als ik nu een savegame aanschaf bij de laatste missies, en ik voltooi dan de verhaallijn van die savegame binnen de 30 uur, krijg ik die achievement dan? Want ik heb echt echt echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. :N Ik hoop snel antwoord te krijgen! :dans:

Na de missie "That Special Someone" moet je nog 3 missies.[/font]

Deze nemen meer dan een half uur in beslag.

Dat ga je dus niet redden.

Je zult de storyline dus opnieuw moeten doen.

Kijk op WikiGTA voor tips bij de achievement

Link to comment
Delen op andere websites

nee, die savegame is neit aan je account gelinkt.
Dus de enigste manier om de achievement te pakken te krijgen, is door helemaal opnieuw de storyline te doen? :O

Ja, exactly! Wel jammer he? Maar ik had bijna hetzelfde... Ik wou alle trophies hebben, maar ik had mijn account te laat aangemaakt en nu heb ik dus maar een paar trophies! :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

nee, die savegame is neit aan je account gelinkt.
Dus de enigste manier om de achievement te pakken te krijgen, is door helemaal opnieuw de storyline te doen? :O

Ja, exactly! Wel jammer he? Maar ik had bijna hetzelfde... Ik wou alle trophies hebben, maar ik had mijn account te laat aangemaakt en nu heb ik dus maar een paar trophies! :cry:

Dat zuigt enorm... :-(
Link to comment
Delen op andere websites

nee, die savegame is neit aan je account gelinkt.
Dus de enigste manier om de achievement te pakken te krijgen, is door helemaal opnieuw de storyline te doen? :O

Ja, exactly! Wel jammer he? Maar ik had bijna hetzelfde... Ik wou alle trophies hebben, maar ik had mijn account te laat aangemaakt en nu heb ik dus maar een paar trophies! :cry:

Synchroniseren FTW

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...