mosweg Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Weet iemand hoe ik deze timer kan laten werken? forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:health; if (vehicle > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Ik krijg de text 'test 1' en 'test 2' ook niet, Watmoet ik veranderen zodat het werkt??? Alvast bedankt Reageren
Remcconen Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new Float:health; new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); if (IsPlayerInVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Bewerkt: 30 juli 2009 door Remcconen Reageren
mosweg Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Dt kan wel werken maar ik wou het specafiek voor verhicle id 490, Hie moet het dan?? Reageren
mosweg Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:health; if (vehicle > 490) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Als vehicle > 490 op 0 staat krij ik in elk voertuig test 1 en als ik iets raak test 2 maar nog steeds geen healt erbij. Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit voor vehicle id 490 te doen? Kan niemand dat? Reageren
Remcconen Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Het gaat toch alleen om voertuig 490? forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:health; if (vehicle = 490) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Reageren
mosweg Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ja in theorie werkt het maar ik krij noch de text noch de healt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.