GTAIV14 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Hoi, ik wil graag de 100% van GTA halen, nu heb ik bijna de storyline gehaalt en bijna alle submissies behaalt, maar 1 ding snap ik nog niet zo goed namelijk de dates en de friendships. Zijn die ook nodig voor de 100? En hoe moet dat moet je dan met al je vrienden en vriendinnen op 100% staan? Ik zie bij de statistieken bijvoorbeeld staan: Roman Like en Roman respect, moeten die dan allebei op 100% en bij je vriendinnen de fondness op 100%? En wat nou als één van je vrienden dood is (bijv. Roman of Dwayne) of als één van je vriendinnen niet meer je vriendin is of ook dood is (bijv. Michelle of Kate). Kun je dan nog wel die 100% halen ofzo? En moet je met al je vrienden en vriendinnen alles gedaan hebben voor de 100%? Dus eten, drinken en de activiteiten. Bewerkt: 30 juli 2009 door GTAIV14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Bekijk is deze checklist: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_IV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Handig, ik zie vrienden staan, dus zover ik dan weet heb je de vriendinnen eigenlijks niet nodig voor de 100% en heb je alleen maar Little Jacob, Brucie en Packie nodig?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeaQoN Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 ja klopt, de andere kunnen namelijk vermoord worden (wat ligt aan je keuzes in het spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Met Packie, Brucie en Jacob moet je alle uitgaansmogelijkheden nalopen. Hun Special Ability is alleen nodig voor een Achievement/Trophy. De Dates zijn niet nodig voor de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Eigenlijk vind ik dit als enigste het leukst aan personen in GTA IV: vrienden en vriendinnen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Eigenlijk vind ik dit als enigste het leukst aan personen in GTA IV: vrienden en vriendinnen!!! Dat doet er niet toe aan de vraag van de topicstarter.. Sorry voor evt. modgedrag, maar die spam is zo spammig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.