Gtaboy107 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) gewoon alles op zijn hoogst, da tis eht hoogste wat je kan instellen Daar schiet ik niet veel mee op, met je post. Ik sluit me bij Wesley aan: Gewoon alles op zijn hoogst zetten! Als je een beetje hersens hebt snap je toch wel dat je gewoon alles op Very High moet zetten, de resolutie op zijn hoogst (800x600 is geloof ik het laagst) en alle balkjes naar rechts moet verschuiven? Ja, weet ik, maar ik had niet zo veel verstand van 'View Distance', 'Detail Distance', ... En ik dacht dat het schuiven van het balke naar rechts het niet mooier ging maken ofzo. By the way, wat betekent 'Aspect Ratio', 'Definition', 'VSync'. En van Reflection Resolution denk ik dat ik het wel begrijp, hoe veel die auto's enzo reflecteren, toch? V-Sync is de framerate-limiter. Aspect Ratio is als je een 4:3 beeldscherm hebt dacht ik, Definition = Vaseline Blur, dat gaat dus over de blur. Ik zou hem aan houden want het helpt de lage fps beter te voelen(Ook al hoeft dat niet) Weet je nu genoeg? Bewerkt: 2 augustus 2009 door Gtaboy107 Reageren
YouTuber Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik waardeer het dat je hebt geantwoord, maar ik ken die technische termen enzo niet. Kan je het simpeler uitleggen en verfijnen? Maar dat van die blur weet ik volgens mij wel, van Photoshop, hoe wazig alles word enzo? Maar zou je zeggen wat ik moet on/off doen om het beste uit het spel te halen? Bij voorbaat bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 gewoon alles op zijn hoogst, da tis eht hoogste wat je kan instellen Daar schiet ik niet veel mee op, met je post. kun je wel gaan zitten klagen, maar dat is gewoon het antwoord op je vraag die je in de post ervoor vroeg. V-Sync is een beetje moeilijk uit te leggen, maar dat zorgt er geloof ik voor dat de pixels(kleinere beeldjes in je beeldscherm) synchroon lopen, gewoon aan dus. Aspect Ratio kun je instellen op welke schaal je beeldscherm moet staan, voor oudere monitoren meestal 4:3, voor breedbeeld 16:9 geloof ik. En blur vervaagt je beeld bij snelheden, ligt eraan wat je fijn vind. Verder moet je gewoon zelf settings uitproberen, wij kunnen niet alles voor je gaan voorkauwen Reageren
YouTuber Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Bedankt, nu begrijp ik het meeste. Aspect Ratio moet ik niet hebben. En de rest bahalve deze quote begrijp ik wel. V-Sync is een beetje moeilijk uit te leggen, maar dat zorgt er geloof ik voor dat de pixels(kleinere beeldjes in je beeldscherm) synchroon lopen, gewoon aan dus. synchroon Zou je dat misschien even kunnen definiëren? Reageren
YouTuber Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Bedankt, nu begrijp ik het meeste. Aspect Ratio moet ik niet hebben. En de rest bahalve deze quote begrijp ik wel.V-Sync is een beetje moeilijk uit te leggen, maar dat zorgt er geloof ik voor dat de pixels(kleinere beeldjes in je beeldscherm) synchroon lopen, gewoon aan dus. synchroon Zou je dat misschien even kunnen definiëren? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 dat de pixels gelijk lopen. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 dat de pixels gelijk lopen. Ik heb even opgezocht wat heb betekent. De frames worden één per één volledig geladen, zo voorkom je dat je 2 frames door elkaar ziet op je scherm, in dit voorbeeld wordt overdreven getoond wat het effect is als dit uitgeschakeld is: Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Dit zijn mijn settings met mijn HD4830 512MB versie, die ongeveer vergelijkbaar is met een 9800GT, dus misschien heb je er wat aan. Met deze settings loopt ie nog vloeiend en volgens de benchmarks is de gemiddelde framerate 39.42 fps het is eigelijk toch niet nodig dat je de Shadow Density aanzet, omdat je schaduwen op off staat. trouwens, Vehicle Density kan zo ook op 20? Reageren
Dvt Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Wil niemand mijn vragen beantwoorden? Zet gewoon aan en alles op zijn hoogst. Reageren
YouTuber Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Iedereen die me geholpen heeft, bedank ik. Als ik nog verdere vragen zou hebben, zal ik die zeker en vast stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.