Jump to content

GTA SA : MP met mods spelen


peppie132

Recommended Posts

Gewoonlijk kun je SA:MP met voertuig mods spelen. Het word alleen een ander verhaal voor CLEO. Bij sommige gebruikers lukt het wel, bij andere niet. De reden hiervan weet ik niet.

De enige mods die niet werken zijn: Handling.CFG, Vehicles.IDE, Carmods.DAT, Carcols.DAT en GTA.DAT wijzigingen, SCM Mods, en Total Conversions.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, inderdaad, je hebt gelijk. Ik krijg trouwens ook geen servers nu. Vanmiddag was het SA:MP forum al offline, misschien dat het SA:MP team ergens mee bezig is, aangezien ik het probleem ook heb, en nog niet zo lag geleden ook nog kon zien.

Link to comment
Delen op andere websites

nu doet ie het weer. :D .

nog bedankt voor de hulp.

ow nog 1 vraagje.

een vriend van mij heeft me een server ip gestuurd maar hoe kom ik dan in die server want ik zie nergens iets waarmee ik op een ip kan zoeken

Bewerkt: door peppie132
Link to comment
Delen op andere websites

hoi hier ben ik weer :D

ik heb vanmiddag me naam verandert van peppie naar [sAW] Commader brend maar als ik nu online ga krijg ik allen maar [sAW] weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...