daveboy2000 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 ik had echt een hele rare gta glitch in mijn eerste savehouse. The johnson house (gelukig kon ik nog het foto toestel vinden na wat zoeken) ik weet niet hoe ik gewoon gallery foto's in mijn berichtje zet dus doe ik het bij downloads meer komen in volgend bericht (past niet allemaal in 1 bericht dus sorry voor dubbelpost Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Indien je nog steeds van plan bent te gaan dubbelposten: Waarom? Om de plaatjes? Host ze op een afbeeldingen hosting, zoals Tinypic. Verder, inderdaad rare bug. De texture van CJ word als het ware op de foto gezet Bewerkt: 30 juli 2009 door Remi-X Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 hier komen meer uploaden gaat nogal traag bij het derde plaatje zeg... nu al 5 minuten dan maar geen plaatjes meer... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Heb ik ook wel eens gehad. Ik weet niet meer precies wat het heeft opgelost. Volgens mij gewoon opnieuw opstarten. Wat zijn je specs? Reageren
JeGe Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Dit probleem krijg ik altijd als ik Alt+Esc doet als je in een interior, is bij jou ook het geval denk ik. Reageren
siwes Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Dit probleem krijg ik altijd als ik Alt+Esc doet als je in een interior, is bij jou ook het geval denk ik. dit heb ik ook wel eens cheat je? soms kan dat het zijn. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Dit probleem krijg ik altijd als ik Alt+Esc doet als je in een interior, is bij jou ook het geval denk ik. dit heb ik ook wel eens cheat je? soms kan dat het zijn. het heeft niks met cheaten te maken. Deze bug word veroorzaakt doordat je alt+tabte in een interieur, in zo'n geval maakt het niks uit of je eerst naar het menu of direct het hebt gedaan. De enige manier om deze bug op te lossen is het spel opnieuw te starten. Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Dit heb ik ook als ik op de windows flag toets druk. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Mischien willen ze dat je CJ ff goed bekijkt En inderdaad, rare glitch Bewerkt: 18 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.