sjon123 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 als ik de cheat gebruik voor maximaal sex apeal dan gebeurt er niks. alleen vraag een meid dit: do you want a good time honey? maar kan niet eens antwoorden..... weet iemand hoe dat wel kan? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik neem aan dat je de game op de PC speelt? Zo ja. Druk op Y voor JA of N voor Nee. Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Voor de PC(EDIT: Waarin gtamaster me voor was): Y om positief te antwoorden, N voor een negatief antwoord. Voor de PS2 en XBox: Pijltje naar links = Negatief Pijltje naar rechts = Positief Bewerkt: 30 juli 2009 door Remi-X Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Vandeweek kwam er zo'n griet voorbij gelopen en vroeg dus of ik haar wil meenemen ofzo, ik drukte dus op Y voor postitief. Maar ze liep gewoon door! Hoe komt dit? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Dit kan ook gewoon zomaar gebeuren, zonder de maximum sex appeal cheat... Degene die dit vragen zijn prostituee. Zie hier voor meer informatie over de prostituees van GTA. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Vandeweek kwam er zo'n griet voorbij gelopen en vroeg dus of ik haar wil meenemen ofzo, ik drukte dus op Y voor postitief. Maar ze liep gewoon door! Hoe komt dit? Te voet kan je alleen reageren door iets te zeggen, die hoeren zeggen altijd zoiets als je voorbij hun loopt als je ze wou meenemen had je een voertuig nodig(auto). Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Dit kan ook gewoon zomaar gebeuren, zonder de maximum sex appeal cheat...Degene die dit vragen zijn prostituee. Zie hier voor meer informatie over de prostituees van GTA. Oh, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.