.Stan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Type: Avatar Stijl: Wat je wil Grootte: Maximale op GTAForum Afbeelding: een S in het midden, en kleur eromheen, met mooie effecten. Tekst: een grote S in het midden. Rand: is mogelijk Kleuren: Wat je wil Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Kort samengevat: Zoiets als wat ik nu heb, een grote S, maar dan wil ik nu met mooie effecten eromheen, succes! .Stan P.S. Ik ga op vakantie, dus ik zal totdat ik terugkom niet reageren, maar ik zal als ik terugkom, of als ik nog even tijd heb, meteen reageren op dit topic! Reageren
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Kom op zeg, wil echt niemand? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik probeer het wel. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik probeer het wel. Dankje!!! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Hier is ie dan: Ik weet niet of je het wat vind, als je het niks vind kan ik het altijd nog proberen te veranderen. EDIT: Hij lijkt nu een beetje groot, maar hij verkleind vanzelf. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
.Stan Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Eerlijk gezegd vind ik hem niet zo mooi, liever een wat duidelijkere S Reageren
.Stan Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Wil je nog wat maken? Of misschien iemand anders nog? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Sorry, ik kan hem niet meer maken. De computer waar photoshop op stond+ de bestanden is overleden en nu heb ik geen photoshop meer tot mijn beschikking of het .psd bestand. Reageren
jellemuis Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) ik probeer wel over 15 minuten staat ie hier edit #1 hij is af zeg maar wat je er van vind.. Bewerkt: 28 augustus 2009 door jellemuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.