Jump to content

FIFA 10 vs PES 10

Welke gaan jullie kopen  

51 leden hebben gestemd

1. 1. FIFA 10 of PES 10

• FIFA 10
      36
    • PES 10
      8
    • Beide
      1
    • Weet nog niet.
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey GTAforum leden.

Welke gaan jullie kopen PES 10 of FIFA 10. Ben je van gedachten veranderd toen je de vorige versie speelde of nog steeds het zelfde? Ik zou wel eens willen weten wat jullie dit keer gaan kopen. Ik zelf ga voor FIFA 10 denk ik zoals altijd.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

6

• Kai-ShockWave

3

• Visser23

2

• NickOwnage

2

Geplaatst:

Ik kies Fifa 10, er komen mooie updates en online is altijd al beter dan PES. Normaal koop ik ze allebei, deze keer moet ik maar even zien. Fifa 10 komt er sowieso, en PES denk ik deze keer niet.

Daarnaast, beide games zijn nog niet uit, dus beetje vroeg niet? :puh:

Geplaatst:

Ik koop geen van beide, heb een hekel aan voetbal :puh: Heb veel liever Modern warfare 2 of GOW3 ipv een eentonig voetbalspel :) .

Geplaatst:

Zoals bijna elk jaar Fifa. :Y

Fifa wordt ook elk jaar beter, terwijl PES elk jaar wat minder wordt... :{

• 2 weken later...
Geplaatst:

Al aantal jaren speel ik PES. Ik heb totaal maar 3 delen (PES 4, 2008 en 2009) gehad waarvan ik PES 4 grijs gedraaid heb. Maar sinds de overgang naar next-gen is PES behoorlijk weggevallen. Ik heb laatste tijd nog paar keer de FIFA-09 demo gespeeld en dan merk je uiteindelijk toch wel de verschillen.

Op dit moment weet ik het eigenlijk niet, dus ik stem ook nog niet op deze poll omdat er 1 winnaar uit moet komen en ik het antwoord "Weet ik niet" dan niet echt handig vindt. Ik hoop dat we binnenkort de demo's weer kunnen spelen van FIFA en PES. Dit jaar wordt de keuze of PES of FIFA al neig ik nu al meer naar FIFA, maar misschien verrast PES me toch wel weer :puh:

Geplaatst:

Ik heb sinds Fifa 2006 fifa elk jaar gekocht en dat zal dit jaar zeker niet veranderen. ^_^

Alhoewel ik de PES demo ook wel is wil bekijken achteraf gezien.

Maar m'n voorkeur blijt fifa, zoals ik al eerder zei. :Y

Geplaatst:

Ik koos voor PES omdat, je wat vrijer kan spelen. En de gezichten lijken meer op de echte spelers dan FIFA. (gelukkig dat ze allebei op de PSP uitkomen)

Geplaatst:

Er is weinig vernieuwd aan fifa en pes dus ik denk dat ik ga 1 jaar overslaan want ik heb pes 2009 en fifa 09.

Geplaatst:
Er is weinig vernieuwd aan fifa en pes dus ik denk dat ik ga 1 jaar overslaan want ik heb pes 2009 en fifa 09.

Heb je wel de lijstjes gezien wat er allemaal is verbeterd van de twee. Ipv 8 richtingen kun je nu 360 richtingen op.. Dat is al een enorme verandering die beide games hebben. Er is echt gigantisch veeel verbeterd en veranderd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...