Jump to content

FIFA 10 vs PES 10

Welke gaan jullie kopen  

51 leden hebben gestemd

1. 1. FIFA 10 of PES 10

• FIFA 10
      36
    • PES 10
      8
    • Beide
      1
    • Weet nog niet.
      6

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Er is weinig vernieuwd aan fifa en pes dus ik denk dat ik ga 1 jaar overslaan want ik heb pes 2009 en fifa 09.

Heb je wel de lijstjes gezien wat er allemaal is verbeterd van de twee. Ipv 8 richtingen kun je nu 360 richtingen op.. Dat is al een enorme verandering die beide games hebben. Er is echt gigantisch veeel verbeterd en veranderd.

Edit: laggy dubbelpost..

Bewerkt: door Carl_Johnson2
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

6

• Kai-ShockWave

3

• Visser23

2

• NickOwnage

2

@ Nickownage: Fifa 10 is nog niet eens uitgebracht, dus wacht eerst maar even totdat je het hebt gespeeld. EA is goed in het maken van valse beloftes.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:
@ Nickownage: Fifa 10 is nog niet eens uitgebracht, dus wacht eerst maar even totdat je het hebt gespeeld. EA is goed in het maken van valse beloftes.

Jawel, maar ik heb al paar gameplay video's gezien en het is echt ontzettend goed die gameplay's, 360 dribbling noem maar wat.

En ik heb tot nu toe alle Fifa games gespeeld geloof het of niet.

Vanaf 95 tot 09. Alleen die van die allereerste game die is uitgekomen op 1993 heb ik niet gespeelt.

Maar ja hoef ook niet, dus ik haal Fifa 10 zeker.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zoals altijd zijn de licenties van FIFA voor mij in het voordeel om deze te halen.

De gameplay is ook zeer goed dus, stap ik voorlopig ook niet meer van mijn keuze af.

Geplaatst:

Nog 2 dagen en dan komt de FIFA 10 demo eindelijk. Het is volgens mij voor het eerst dat ik zó graag een demo wil spelen. Ik kijk er echt naar uit om FIFA 10 te spelen. Hopelijk komt PES2010 dan ook nog daarna, zodat we kunnen zien wie dit jaar de strijd wint. :)

Nog 2 dagen das niet lang meer, maar ik ben benieuwd. ^_^

Misschien dat ik dit jaar ook nog is de demo van PES ga downloaden. :Y

Fifa 10 Demo is er! ^^

Bewerkt: door End Of The Riot
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heb eindelijk me beslissing kunnen nemen. Zojuist heb ik de PES 2010 demo gespeeld + de FIFA 10 demo. Ik vindt PES echt heel slecht geworden zonder vooruitgang (zelfde als PES 2009). Enigste pluspunt zijn de graphics die beter zijn dan FIFA 10 en de nederlandse menu's, maar ik ga uiteindelijk voor de gameplay die veel soepeler is bij FIFA 10. Heb ook geen vertrouwen meer in dat PES met goede servers gaat komen.

Stem gaat naar: FIFA 10

Geplaatst:
Heb eindelijk me beslissing kunnen nemen. Zojuist heb ik de PES 2010 demo gespeeld + de FIFA 10 demo. Ik vindt PES echt heel slecht geworden zonder vooruitgang (zelfde als PES 2009). Enigste pluspunt zijn de graphics die beter zijn dan FIFA 10 en de nederlandse menu's, maar ik ga uiteindelijk voor de gameplay die veel soepeler is bij FIFA 10. Heb ook geen vertrouwen meer in dat PES met goede servers gaat komen.

Stem gaat naar: FIFA 10

Van dichtbij zijn de graphics wel mooier, maar van veraf zijn die van PES echt, maar dan ook echt lelijk. :{

Ik heb ook de PES demo gespeeldt ik heb één match gespeeldt en het darrna weer verwijdert, omdat ik het zo slecht vond. :{

Dus het gaat Fifa 10 zeker worden! _O__O_

• 2 weken later...
Geplaatst:

pes was vroeger wel leuk, maar nu is het een ramp, fifa 10 is echt goed!

en ik kan het ook wel goed beter dan 09! :)

Geplaatst:

Ik ga zoals elk jaar weer voor PES, vindt het veel lekkerder spelen. Heb ook de demo van fifa gespeeld, en vind het echt een klote spel. Kan echt niet wennen aan de camera daar.

Geplaatst:
Ik ga zoals elk jaar weer voor PES, vindt het veel lekkerder spelen. Heb ook de demo van fifa gespeeld, en vind het echt een klote spel. Kan echt niet wennen aan de camera daar.

Je kan de camera veranderen + geavanceerd instellen. :7

Geplaatst:

Wat me is opgevallen, is dat de demo de volledige game niet tot zijn recht laat komen.

De demo was goed, maar de volledige game is beter.

Cijfer - 9,2

Geplaatst:

Ik kon me niet echt voorstellen hoe ze FIFA10 nog beter konden maken dan 09, maar het is ze toch gelukt. Het speelt nog soepeler, nog fijner en het realisme is wederom flink toegenomen. Genius!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...