Jump to content

cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik had een hele lange tijd gta gespeelt en waneer ik een nieuwe game starte had ik een cheat waarmee ik de hele gta map zichtbaar kon maken zodat ik overal naartoe kon gaan waar ik heen wilde.

deze cheat weet ik nu niet meer en kan hem ook niet meer vinden op het internet.

weet iemand deze cheat nog?

alvast bedanknt

greetz gta place

Geplaatst: (bewerkt)

Op Google gezocht? Zo ja, zoek anders op mod sites zoals GTAInside En kijk dan bij trainers en tools onder Grand Theft Auto San Andreas!

Bewerkt: door GTA-TOM
Geplaatst:
Huh???

Deze cheat ken ik niet!

Die is er ook niet, hij heeft zich vergist waarschijnlijk, maar wel een trainer(denk ik).

Geplaatst:

Ik denk dat dit nie zo veel meer zin heeft als bij NL pagina's... Weet ik niet hoor.

Geplaatst:

Dat is volgens mij geen cheat.

Als je eens héél hoog gaat met een helikopter of een vliegtuig,dan denkt de map dat je overal geweest bent.

Geplaatst: (bewerkt)
hallo

ik had een hele lange tijd gta gespeelt en waneer ik een nieuwe game starte had ik een cheat waarmee ik de hele gta map zichtbaar kon maken zodat ik overal naartoe kon gaan waar ik heen wilde.

deze cheat weet ik nu niet meer en kan hem ook niet meer vinden op het internet.

weet iemand deze cheat nog?

alvast bedanknt

greetz gta place

Cheats, mods verprutsen je spel. Typ gewoon ingame "JUMPJET". En er spawned een hydra voor je. Vlieg ermee. Maar vergeet de cheat "AEZAKMI" niet in te typen voor off-cop.

Je mag zelf weten wat je doet. Maar ik geef soort van tip. En als je je spel mod, vergeet dan geen backup te maken! :tu:

Bewerkt: door Ottoman 47

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...