Thegtaplace Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 hallo ik had een hele lange tijd gta gespeelt en waneer ik een nieuwe game starte had ik een cheat waarmee ik de hele gta map zichtbaar kon maken zodat ik overal naartoe kon gaan waar ik heen wilde. deze cheat weet ik nu niet meer en kan hem ook niet meer vinden op het internet. weet iemand deze cheat nog? alvast bedanknt greetz gta place Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Op Google gezocht? Zo ja, zoek anders op mod sites zoals GTAInside En kijk dan bij trainers en tools onder Grand Theft Auto San Andreas! Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
westsiderules Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Huh??? Deze cheat ken ik niet! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Huh???Deze cheat ken ik niet! Die is er ook niet, hij heeft zich vergist waarschijnlijk, maar wel een trainer(denk ik). Reageren
Thegtaplace Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 vaag mm ik zal proberen te zoeken op engelse site's veel beter dan nederlands Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ik denk dat dit nie zo veel meer zin heeft als bij NL pagina's... Weet ik niet hoor. Reageren
westsiderules Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Dat is volgens mij geen cheat. Als je eens héél hoog gaat met een helikopter of een vliegtuig,dan denkt de map dat je overal geweest bent. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) halloik had een hele lange tijd gta gespeelt en waneer ik een nieuwe game starte had ik een cheat waarmee ik de hele gta map zichtbaar kon maken zodat ik overal naartoe kon gaan waar ik heen wilde. deze cheat weet ik nu niet meer en kan hem ook niet meer vinden op het internet. weet iemand deze cheat nog? alvast bedanknt greetz gta place Cheats, mods verprutsen je spel. Typ gewoon ingame "JUMPJET". En er spawned een hydra voor je. Vlieg ermee. Maar vergeet de cheat "AEZAKMI" niet in te typen voor off-cop. Je mag zelf weten wat je doet. Maar ik geef soort van tip. En als je je spel mod, vergeet dan geen backup te maken! Bewerkt: 1 augustus 2009 door Ottoman 47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.