Jump to content

Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Widescreen Wallpaper

Stijl: Modern

Grootte: 1440 × 900 px

Afbeelding: Iets moderns

Tekst: Iets passends maar niet nodig

Rand: Niet echt nodig...

Kleuren: Verschillende soorten blauw en rood

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Graag met een beetje modern ogende effecten erin.

Zelf heb ik niet echt een idee van hoe ik het zou willen maar als je iets zou willen maken moet je je kans nemen.

Bewerkt: door Zamg0d1
  • 2 weken later...
Geplaatst:
komt voor elkaar, heb hem vanavond/morgen midag ^_^

Sorry voor late reactie (was op vakantie :7), maar heb je hem al? :puh:

Geplaatst:

Heb je iets waar er meer van die lijnen in zitten zoals die Sony-Ericsson reclames? Dit is namelijk een beetje te druk, vind ik persoonlijk.

Sorry :-(

Geplaatst:
Heb je iets waar er meer van die lijnen in zitten zoals die Sony-Ericsson reclames? Dit is namelijk een beetje te druk, vind ik persoonlijk.

foto?

Geplaatst:

foto?

Sorry, ik kan er helaas geen vinden. Indien je hem kent bedoel ik die met die lijnen. Ik bedoel dus gewoon iets met bijvoorbeeld een moderne afbeelding. En daar dan allerlei lijnen omheen met effecten wat het een speciale look geeft.

Ik bedoel zoiets als dit:

2691620428_138d683c2a.jpg

Geplaatst:

foto?

Sorry, ik kan er helaas geen vinden. Indien je hem kent bedoel ik die met die lijnen. Ik bedoel dus gewoon iets met bijvoorbeeld een moderne afbeelding. En daar dan allerlei lijnen omheen met effecten wat het een speciale look geeft.

Ik bedoel zoiets als dit:

2691620428_138d683c2a.jpg

Gozer had dat meteen gepost, ik had dit voor je in petto:

282ml3b.png

Geplaatst: (bewerkt)

Haha zalig :schater: :schater:

kzal kijken of ik er eentje kan maken.

Laat maar, ik vind niets.

Bewerkt: door SNIPER44
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had iets geprobeerd, maar het is helemaal foutgelopen. Ik denk niet dat je hiermee zal blij zijn, maar ik wil het resultaat je toch niet onthouden.

back.jpg

Geplaatst:

Ik vind die van Jon wel mooi :Y Helaas hou ik niet zo van voetbal :N Kun je het proberen met een andere render? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...