jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 op de walktrough staat dat je voor de missie en of the line 35% gebieden nodig hep. maAr vOlgens mij heb ik dat al. hoeveel gebieden zijn dat ongeveer?? hoeveel stukken grond?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Als je op start drukt en dan naar stats gaat kun je ergens zien hoeveel % van de gebieden je al hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Ok bEdankt man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Je hebt redelijk veel grond nodig. Ik zal het zelf niet weten, omdat ik al redelijk veel gebied had voordat ik aan de missie begon. Maar, het is de laatste missie van de missie line dus je zal er echt wel iets voor moeten doen. Bewerkt: 4 juni 2005 door Pete-R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.