stibie Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Wat bedoel je met : Hoe werkt dat ? De savegame in je PSP steken ? De savegame laden ? Meer informatie graag hoe moet je een save game laden ?, Wanneer een savegame gedownload is start het vanzelf op wanneer je de game speelt. hoe moet je dat in je psp steken?? Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Hij heeft GEEN cheats gebruikt . En schadelijk is het niet , allleen kan je soms door onzicthbare daken gaan , en dan , lijkt het spel te crashen , maar dat doet het niet . Je kan dan wel onder liberty city vliegen Maar het is heel leuk !! En voor de helikopters heb ik geen cheatdevice nodig ? Normaal als je cheats gebruikt dan daald je criminal rating. Dat zie je ook in deze savegame. Dus ja, er zijn wel cheats gebruikt. Ik bedoel dat hij geen cheats gebruikt heeft voor de helikopters enzo . Reageren
stibie Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wat bedoel je met : Hoe werkt dat ? De savegame in je PSP steken ? De savegame laden ? Meer informatie graag hoe moet je een save game laden ?, Wanneer een savegame gedownload is start het vanzelf op wanneer je de game speelt. maar hoe moet je de savegame in je psp steken ? Reageren
Zero-two Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Dat doe je door je PSP te verbinden met je computer. Dat kan door twee manieren. De eerste is dat je een USB-kabel hebt waardoor je die kan verbinden met je computer. De tweede is dat je op je pc/laptop een kaartlezer ofterwel een cardreader hebt. De Memory Stick Pro Duo steek je 'm erin. Heb je 1 van de manieren gebruikt moet je de Savegame slepen naar: PSP > SAVEGAME. Dan start je de game en laad je je savegame. Reageren
Svenred6 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 kan je weer zon savegame make zonder cheats? Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik denk dat hij al moeite genoeg gedaan heeft met cheats . Probeer jij anders eens ? Reageren
Svenred6 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 wil ik wel maar weet nie hoe Reageren
Zero-two Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 wil ik wel maar weet nie hoe Dat heeft hij niet zelf gedaan hoor. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Kijk eens op Youtube , genoeg Tuts . PS: Welkom op het forum ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.