D_v_z Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 hoi . ik heb een probleem met random message help. als ik die in mijn script op volgorde doe en dan compile dan werkt compile exe niet meer. kan iemand me helpen ??? Reageren
D_v_z Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Stuur script... #include <a_samp> main() { print("\n----------------------------------"); print(" ss filterscript 2 by D_v_z"); print("----------------------------------\n"); } new RandomMSG[][] = { "Random Message 1", "Random Message 2", "Random Message 3" }; forward SendMSG(); public OnGameModeInit() SetTimer("SendMSG", 60000, true); // 60000ms = 60 seconds = 1 minute public OnGameModeExit() public SendMSG() { new randMSG = random(sizeof(RandomMSG)); //calculates the size of RandomMSG (which is 3) SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, RandomMSG[randMSG]); // Replace the "color" with your defined color. } dit is niet het script dat ik al de heletijd had hoor maar ik heb het uitb die andere gewist Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Zit toch geen fout in? Op het punt na dat je geen brackets ('{}') bij OnGameModeInit en Exit hebt staan.. Reageren
D_v_z Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Zit toch geen fout in? Op het punt na dat je geen brackets ('{}') bij OnGameModeInit en Exit hebt staan.. C:\Users\David\Desktop\gta sa\GTA San andreas\Samp Server\filterscripts\ss-filterscript-2.pwn(26) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\David\Desktop\gta sa\GTA San andreas\Samp Server\filterscripts\ss-filterscript-2.pwn(31) : warning 203: symbol is never used: "SendMSG" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. dit is de fout Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Dan heb jij ons niet het script gegeven dat JIJ gebruikt. In dat script wat jij geeft, kunnen die fouten niet zitten, aangezien alles goed is... Reageren
D_v_z Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Dan heb jij ons niet het script gegeven dat JIJ gebruikt. In dat script wat jij geeft, kunnen die fouten niet zitten, aangezien alles goed is... maar dit is het script dat ik gebruik en daar zitten die fouten in Reageren
Ymosky Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Het weglaten van die brackets is gewoon precies hetgeen wat er fout is. Als je die eraan toevoegt is het hele probleem opgelost. #include <a_samp> main() { print("\n----------------------------------"); print(" ss filterscript 2 by D_v_z"); print("----------------------------------\n"); } new RandomMSG[][] = { "Random Message 1", "Random Message 2", "Random Message 3" }; forward SendMSG(); public OnGameModeInit() { SetTimer("SendMSG", 60000, true); // 60000ms = 60 seconds = 1 minute } public OnGameModeExit() { } public SendMSG() { new randMSG = random(sizeof(RandomMSG)); //calculates the size of RandomMSG (which is 3) SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, RandomMSG[randMSG]); // Replace the "color" with your defined color. } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.