Jump to content

Vraagje over NDS

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was al een tijdje aan het denken of ik een NDS zou kopen voor mijn broertje op zijn verjaardag. Hij houdt erg van Pokemon spellen enzo. Ik speelde ze vroeger op de GBA EMU op de pc waarmee ik vaak alles kon versnellen waardoor bijvoorbeeld : Pokemon Emerald veel sneller ging. Dus ik speelde bij mijn neefje op de DS Pokemon Diamond en het ging allemaal zo traag..... :7 Dus bestaat er ook zo een functie op de DS waardoor je het sneller kunt spelen ?

Geplaatst:

Volgens mij niet. Dat wilzeggen dat ik er nog nooti van heb gehoord. Maar ik heb ook wel eens van die pokemon spelletjes gespeeld op mijn DS en dat liep dus echt niet traag. Integendeel.

Geplaatst:

Echt wel is fucking traag man , vooral in die grotten. Om de paar seconde loop je weer tegen een of andere pokemon aan, en dan moet je het weer weg klikken :duh:

Geplaatst:

Ik heb op Vimeo ooit eens een filmpje gezien van een NDS die werd geoverklokt. Het spel ging veel sneller toen het hoger dan de standaard 25MHz (!!!) werd gezet.

Geplaatst:
volgens mij heb je gelijk. Het moet inderdaad wel erg strak zijn. Ik zou in ieder geval als ik jou was die zweetband regelmatig afdoen.

Ik draag het inderdaad als een soort armband. Maar vooral dat tijdens het gitaarspelen niet teveel zweet in de humbuckers van mijn Gibson SG Std. komt.

Verkapte ik heb een Gibson SG Std. van meer dan €1000,- post :t.

Wat bedoel je?

Ik heb trouwens meerdere SG's dan enkel mijn std. HC. Ook heb ik verscheidende Stratocasters en 1 tele. Maar kunnen we hiermee niet beter in het gitaar topic over spreken?

Echt wel is fucking traag man , vooral in die grotten. Om de paar seconde loop je weer tegen een of andere pokemon aan, en dan moet je het weer weg klikken :duh:

Oh op die manier. Nou, dan kun je altijd nog zo'n Repel dinges gebruiken.

Geplaatst:
Ja duh, dat hoort bij dat spel :7

Verder snap ik niet hoe je het Consoles forum hebt kunnen missen.. :clown:

Jah dan kan ik jaren wachten op een reactie :duh:

Geplaatst:
Jah dan kan ik jaren wachten op een reactie :duh:
Als je zo door gaat krijg je helemaal geen antwoord meer..

Locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...