GTAKevin023 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Ik wil graag weten welke gebouwen je allemaal in kan. Ik bedoel ook flats en huizen maar bij flats bedoel ik wel de flats waar je in een kamer kan. Niet alleen in de trappenhuis of zo. Ik wil graag alle gebouwen, huizen, pakhuizen, flats, garages en dat soort dingen weten waar je in kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Ha, Cuban hier kunnen we ook een lijstje van maken, begin al maar met savehouse, ook de trappenhuizen dus uit de missie's en je kunt er nog andere binnen ook hoor. Alle loodsen met een open ingang, dit is een begin . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Het zal wel aan mij liggen, maar volgensmij is dit topic daarvoor bedoeld..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.