Jump to content

Mijn Savegame is "weg"


jvj

Recommended Posts

Mijn savedgame waar ik al zolang mee speel wordt niet meer geladen in gta4! de bestanden zijn er in windows nog, dat zie ik omdat ik slots 1, 2, 7, 11 en 12 gebruikte. Maar dus maakt gta een nieuw spel aan omdat ie de oude niet load. Ik heb gehoord dat er zo'n savedgameloader is?

Ik heb nu die savegamewrapper gebruikt en hij heeft gewrapt maar zonder resultaat! nog steeds hetzelfde probleem! Of ligt het eraan dat ik ook nog de gfwl data er niet bij heb gedaan? waar vind je die

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je niet perongeluk een nieuw profiel van Games of Live (ofzo) aangemaakt? En als je wanneer je ingame bent naar Esce -> Game -> Load en dan een game probeerd te laden is dat dan mogelijk?

nee, er staat "no saved games on hard drive"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vista en de savegames staan bij mij in deze map

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

bij GEBRUIKERSNAAM moet je je eigen naam invullen van je pc

weet ik... en ik vond ook al de map waar mijn gfwl account was: C:\Users\Jelle\AppData\Local\Microsoft\XLive\Content

ik heb de wrapper gebruikt, ik start gta op en er wordt gevraagt of ik een nieuw account wil maken of een bestaand wil gebruiken. Natuurlijk doe ik bestaand, maar als ik de game wil spelen is er weer een nieuw spel :?

en mijn game was 100% uitgespeelt :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dan zit er maar 1 ding op: een nieuwe savegame opvragen op dit forum. :N

ik bedoel, ik heb de savedgame op mijn computer! ik heb hem zelfs 2 keer (backup he)

ik heb wat gegoogled en ik ben niet de enige met dit probleem: http://forums.gamesforwindows.com/t/828.aspx

Ik heb vanalles al geprobeert... ik kan er niet aan uit. en die savegamewrapper moet toch ook iets kunnen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

:eten: IK HEB HET GEVONDEN :dans: : dus elke keer dat ik wou spelen moest ik nieuw spel starten. maar ik heb in de map C:\Users\Jelle\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_enieuwaangemaakt gewoon doodweg alles laten staan en je backupsavedgame erin zetten! ik moest het bestand controlmap.dat wel laten staan...al weet ik niet waarom
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...