Just_A Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Hee mensen, Ik zit echt super lang vast bij de missie Vertical Bird Alleen speel ik San Andreas op de PS2, dus iemand die het er ook op speelt, help me aub Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Aan welk deel zit je steeds vast? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Oke laten we beginnen Just_A met je te verwelkomen op dit forum. Oke Je wordt dus door toreno afgezet bij een boot. In die boot zit 1 mes en een silenced pistol. Aanrader is om de missie te beginnen met al een silenced pistol met al aardig wat munitie & wat skill. Daardoor heb je meer dan genoeg munitie bij je. Er zijn eigenlijk 2 manieren om deze missie te voltooien. Ik noem ze de Splinter cell methode en de Rambo methode. Oftewel stealth of gewoon aanvallen. Stealth: Daar heb je de silenced pistol en knife heel erg goed bij nodig. Volledige health en body armor is een aanrader. En het wordt makkelijker als je al de peramedic en/of Vigilante missie hebt gedaan. Die geven je namelijk extra health of Armor. Oke je stapt dus een eindje van het vliegdekschip uit je boot en gaat zwemmen. Je gaat rustig achter naar binnen. Wacht heel even totdat de bewaker jou niet uit het water kan zien komen. Klim eruit en schiet die bewaker neer. (1 shot in het hoofd moet voldoende zijn) Je probeert terwijl je hurkt en stilletjes de bewakers die in de weg staan met je pistol of mes onschadelijk te maken. maar doe wel rustig aan want als een andere bewaker dat ziet dan moet je toch of opnieuw beginnen of over stappen op de rambo methode. Zo ga je dan rustig de gehele missie door. Rambo methode: Daar heb je minstens een assault rifle met minstens Gangster niveau. Hitman is het beste want dan kan je lopen en schieten. En volle health en body armor is verijsde. En het is enorm handig als je Vigilante en/of peramedic missie hebt gedaan. Je stapt hier ook een eindje van het schip af en zwemt naar binnen. (Dit moet als ze je aan zien komen varen sluiten ze de deur en is het MISSION FAILED) Maar eenmaal daar pak je meteen je m4 of AK en begint met schieten. TIP: Blijf hurken. zo ben je moeilijker te raken en kan je nog schuilen. Ook zo ga je dan de hele missie door. Oke Als je eenmaal binnen bent dan is je eerste doel het uitschakelen van de SAM missiles. Daarvoor moet je naar de aangegeven controlroom gaan. Daar zet je hem uit. Dan kan je naar een vliegtuig en kan je wegvliegen. Tip: Blaas een of 2 van de vliegtuigen op (NIET ALLE 3) Zo is de missie makkelijker omdat er minder vliegtuigen achter je aankomen. Oke je hebt nu de hydra. Maar er komen nog andere hydra's uit jou lucht die jou dood willen. 3 als je geen hydra's op het schip het vernield. 1 als je er 2 hebt vernield. Oke de tip is om achter de andere vliegtuig(en) te komen en dan je hittezoekende raketten af te schieten. Of je blijft zo lang mogelijk vliegen en de andere vliegtuigen vallen op begeven moment zelf wel neer. En probeer de andere raketten te ontwijken. Als je de vliegtuig(en) hebt vernield Moet je nog wat bootjes in de buurt van de Sherman dam vernietigen. Niet veel moeilijks. Dit is makkelijker als je rustig stil gaat zweven. En je hittezoekende raketten gebuikt. Als dat is voltooid hoef je nog alleen naar Verdant medows Aircraft Graveyard te vliegen en is je missie gelukt. vanaf nu zal de hydra voor altijd op jou vliegveld blijven spawnen. TIP: als je nog niet goed overweg kan met de hydra dan Cheat (Spawn Hydra op de PS2: ) je gewoon een hydra voor je (Buiten de missie om) Oefen je even met de besturing en dan laad je je spel weer. Zo heb je voor je spel niet gecheat. Ik hoop dat je aan deze veel te lange Smileyloze text iets hebt. Maar misschien dat WIkigta jou ook kan helpen. Daar staat voor iedere missie een beschrijving met de tip's en tricks. Nogmaals welkom op het forum. Rinaldootje EDIT: Denk ik net aan. Als je wel cheat. Dan voer je gewoon health codes in op het schip wanneer nodig. En als je eenmaal het vliegtuig hebt dan vlieg je meteen Nadat je de vliegtuigen onschadelijk hebt gemaakt. naar Jou vliegveld toe. Parkeer je de hydra in je hangar. Laat je de hangar sluiten en voer je de Alle auto's exploderen cheat in. (Ik weet niet of je ook als je de hydra hebt meteen naar jou vliegveld kan om je hydra te stallen) Bewerkt: 2 augustus 2009 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.