Jump to content

Branden


klikoe

Recommended Posts

Hallo,

Ik zoek nu al een paar dagen een oplossing voor mijn brand-probleem.

Ik heb een mp4 (film) bestand en een srt (ondertiteling) bestand en die wil ik graag op een dvd branden.

Maar tot nu toe is er geen enkele converter / merger in staat om dit voor elkaar te krijgen.

Weet iemand een manier om een leesbare dvd met ondertiteling te maken met die bestanden ?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door klikoe
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zoek nu al een paar dagen een oplossing voor mijn brand-probleem.

Ik heb een mp4 (film) bestand en een srt (ondertiteling) bestand en die wil ik graag op een dvd branden.

Maar tot nu toe is er geen enkele converter / merger in staat om dit voor elkaar te krijgen.

Weet iemand een manier om een leesbare dvd met ondertiteling te maken met die bestanden ?

Alvast bedankt!

Ik zal het je even uitleggen. Allereerst download je dit programma en convert je je mp4-film naar een avi-bestand. Vervolgens download je WinAVI Video Converter. Dit moét je doen om ondertiteling te krijgen: je maakt een mapje aan en daarin zet je het srt-bestand én het avi-bestand. Je geeft beiden precies dezelfde naam. (bv. Film.srt en Film.avi) en dan zet je de avi-file met WinAVI Video Converter om naar dvd-formaat.

Hierna brand je de bestanden met Nero. Bij de meeste pc's wordt Nero bijgegeven, als dit niet het geval is dan zeg je het even en zoek ik naar een ander, gratis programma.

Je kiest bij Nero dvd met video-bestanden branden en selecteer alle bestanden die je geconverteerd hebt naar DVD-formaat.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt lexus 123 en Velaro! :tu:

Al het converteer werk is gelukt,

maar als ik alles probeer te branden met Nero,

zegt hij dat de schijf vol is.. :?

Maar als ik dan kijk bij ''Computer'',

schijnt hij tóch leeg te zijn..

Weet iemand hier ook een oplossing voor..

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt lexus 123 en Velaro! :tu:

Al het converteer werk is gelukt,

maar als ik alles probeer te branden met Nero,

zegt hij dat de schijf vol is.. :?

Maar als ik dan kijk bij ''Computer'',

schijnt hij tóch leeg te zijn..

Weet iemand hier ook een oplossing voor..

Alvast bedankt!

Is het een nieuwe schijf recht uit de verpakking? Normaal gezien formatteert Nero de schijf automatisch als er nog iets op zou staan. Probeer eerst en vooral eens gewoon een andere schijf, anders zullen we het eens met een ander programma proberen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nu met 3 nieuwe dvd's geprobeerd,

en iedere keer zegt Nero dat de schijf niet leeg is..

Probeer eerst eens de schijf met Nero te formatteren en dan de DVD te branden.

Als het nog steeds niet werkt, download dan eens CD Burner XP. Installeer het programma en klik op 'Data schijf'. Klik daarna linksboven op bestand en selecteer 'Video DVD Layout'. Selecteer nu de map(pen) waar de DVD-bestanden inzitten. Druk dan op 'Maak film bestand' en brand de DVD.

Veel succes! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...